joi, 11 iulie 2024

La fina!

 

Plecam de la nasa, incarcati, cum se cuvine sa pleci de la tara, nu asa? Oua de gaina, de tara, castraveti de gradina si altele. Rosiile nu s-au copt inca, pacat! Nevasta e fericita ca are cimbru, un sac, cimbru romanesc; Jamie Olivier zicea ca cimbrul romanesc e cel mai grozav condiment. Cica sunt multe soiuri de cimbru, cimbrisor, nemtii ii zic Thymian, sau Bohnenkraut. Am si eu in gradina, dar nu se compara. Eu as lua sera, cu totul! Mai bine ar fi sa venim toamna. Multumesc nasa, daca mai stateam un pic pierdeam cursa cu dieta, iar am fost rasfatati. Oscar vrea si el.

De la nasa plecam la fina. Mihaela ne asteapta cu flori, dar fara piine si sare. Mihaela e fina noastra, asa faceam noi pe atunci, precum politicienii astazi, ne inrudeam. Copiii nostri nu au continuat, de fapt avem mai toti baieti. Am fost colegi de munca, citiva ani, in acelasi colectiv. A fost maritata cu Chirita si el fost coleg de al meu de liceu, nu sunt nevinovat de casatoria lor. Chirita statea in prima banca, sa-l vada profesorii. Cea mai mare performanta a lui a fost invatatul poeziei Смерть поэта, la rusa. Juca f bine fotbal, dar nu mai bine ca mine, care eram capitan si manager. Ne-a parasit f tinar.

De fapt stam la Dan, ar fi trebuit sa fie si el acasa, dar... Dan nu mi-a fost coleg de liceu, ci doar de facultate si de institut si de echipa de fotbal, pe el il cunosc doar de 56 de ani, pe nasu si pe Chirita ii stiam de 60 de ani. Era stingaci, fundas stinga, se mai numea si bulevardul Dan, pe partea lui trecea si o gravida cu copilul in brate. Dar era frumos si este. S-a insurat cu Gabi, o f mica vina am si eu.

Gica ne-a pregatit apartamentul pico bello. Multumesc!

Mi-erea teama ca nu gasesc parcare, dar am gasit. Golim masina si umplem frigiderul.

Miine duc masina la doctor, voi povesti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati