joi, 7 decembrie 2023

Kerry s-a basit!

 Cind eram in cimpia muncii am fost de citeva ori in Anglia, in delegatii. Ce m-a impresionat intotdeauna deosebit de mult a fost breakfastul. Nu ca ala frantuzesc unde-ti da o gogoase si o cafea, la englezi e solid. Totusi, avind in vedere ca am mari probleme cu pronuntia englezeasca si mai ales cu acel th, care-ti strica dantura, m-am ferit sa iau si fasole cu cirnati, am preferat ham and eggs.

In alta ordine de idei urmaresc cu sufletul la gura lucrariile congresului din Dubai, unde s-au adunat peste 90000 dintre cei mai buni fii si fice ai pamintului, pt a salva planeta. Multi dintre ei s-au chinuit ore in sir in avioane care i-au adus de peste mari si tari, altii sufera de canicula din Dubai la aer conditionat, presupun ca multi au ajuns cu bicicleta si trotineta. Cunosc ideile frumoasei noastre Anal-lena, si am fost nerabdator sa aflu ce spun si mult stimatii americani, oricum cei mai tari din curtea scolii, pe care i-am asteptat cu totii, mai ales bunicu, zeci de ani. Si a aparut John Kelly, ce barbat domne, 79 de ani, da se tine bine, ca bradu, si a vorbit, da ce mai vorbit, si ce a spus, mi s-a facut pur si simplu rusine de mine... dar deodata .... s-a basit.

Bine am facut io domne ca in Anglia ca am mincat doar ham and eggs.

John Kerry is accused of farting during climate speech where he asked for coal power plants to be eliminated | Daily Mail Online

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati