joi, 28 decembrie 2023

2024

 Sfirsit de an, timpul bilantului. Nu-mi place sa fac bilant, doar nu sunt contabil. Si nu-mi place nici sa ma uit inapoi, ce a fost, a fost, s-a dus.

Unii spun insa ca din trecut poti invata ceva. Ei bine eu nu am invatat nimic in 2023. Nimic. Mai mult am uitat. Poate ca sunt prea batrin pt a mai invata, poate nu mai pot, sau nu mai vreau. Si chiar daca as invata, la ce mi-ar folosi?

Ce pot spune e ca 2023 a trecut extrem de repede, parca timpul, in general, alearga tot mai repede. E senzatia mea.

De fapt e primul an dupa Corona, asta putem spune, si asta inseamna ceva, inseamna ca a fost bine. Am scapat, cu vaccinuri, sau fara, cu adeverinte, sau fara, cu doua liniute rosii, sau fara.

Ca, ici colo, se omoara unii, sau altii, aia buni si aia rai, e normal, din totdeauna a fost asa, parca ar fi plictisitor fara asta.

Oricum apocalipsa vine, ne invata Greta, care si ea, saracuta, a cazut pe bec, dupa ce ne-a spus ca cum ne permitem. O veste buna, Romania s-a calificat la fotbal.

Anul trecut faceam peste 200 de genoflexiuni, in sufragerie, pe schiuri. Adineauri am facut 30 si ma simt terminat. Imi propun ca la anul sa fac cel putin 25.

La multi ani!

An nou 2024 fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati