luni, 25 decembrie 2023

Poveste de Craciun

 Cum mi-am petrecut Craciunul!

Acest Craciun a fost unul dintre cele mai deosebite. A inceput normal, pe locu unu sarmale, din varza pusa de mine la murat. Care varza era prea acra si prea sarata, mai apoi frunza prea tare, ca mai bine luam de la turci, (zice nefasta) da ma chinui si cu asta, ca m-am luat dupa tine (tot ea). Am luat carne tocata de la rusi ca m-am gindit ca asa ii voi lasa nemincati. Si stridii de la Metro, ca tare-mi plac, dar numai eu maninc. Si curca pt a fi umpluta. Si cadouri. Am umplut masina, mentionez ca am o masina mare, combi. Cu greu mi-am gasit si eu un loc la volan.

Am ajuns la EI, atmosfera seriosa de lucru. Fiecare avea ceva de facut, mai ales ca era si o scurgere de la chiuveta.

Pe 23, seara, incercam sa aflam pe unde e mos Craciun. El, nu mosu, ci el, se uita la e-mail si striga indurerat. Pe 25 urmau sa zboare la New York, dar afla ca zborul e anulat. Incepe panica, alternativele oferite erau catastrofale, cu escala, si EL luase, cu bani multi, zbor direct. Incearca cu appul Lufthansa, fara succes, incept telefonatele. La prima tentativa e pe locul 55, sta cu telefonul in mina trei ore, pina ajunge la 13, numar cu ghinion, ca se intrerupe. Sunam cu totii, unu la linia in engleza, altu la cea in germana. Cineva reuseste! Un domn neamt explica ca e gata sa ofere fara costuri o alternativa, cu escala la Frankfurt, timp de schimb 55 minute. Singura solutie.

A doua zi ne sculam bucurosi si indeplinim si celelalte sarcini, chiuveta tot mai curge, da si garnitura de la masina de spalat e rupta. Vine un e-mail cum ca varianta prin Frankfurt a cazut si ca va veni alta. In toata aceasta perioada mincam sarmale.

Seara de Craciun, vedem un sac mare sub brad. Ura, a venit mosu, da a mai venit si un e-mail, de la Lufthansa. Au gasit un zbor mai bun, prin Toronto, escala de cinci ore. Hai sa faca checkinul. Nu se poate fara sa se obtina viza de intrare in Canada, dar se face usor in doua ore, dupa ce raspunzi la mai multe intrebari privind starea de sanatate, meserie, intentii etc. Si, evident platesti.

Curca umpluta e gata, a iesit f bine. Mincam la repezeala, ca asteptam rezultatul vizei Canada. La cozonac a venit confirmarea. Gata, sa ia biletele, se poate, dar fara bagaje, desi fusesera deja platite. Mai se plateste odata. Cum scoatem banii? Telefonat la Lufthansa. Raspunde imediat. Le-a gasit o alta varianta directa, din München. O iau. Dar cum se scoata banii de la Toronto? Telefon la Air Canada. Cica ii va da cindva inapoi.

Repede ne uitam ce cadouri am primit de la Mosu! Multumiti.

E miezul noptii, dar deja e pe linia cea buna, trebuie numai checkin la noul zbor. Dar nu merge, nu recunoaste nici un fel de document, sau nr de Ticket. Telefoane, cica e reteaua bulita, automatul nu merge noaptea, e pe inteligenta artificiala si s-a obosit.

Acum sunt in zbor catre NY. Chiuveta nu mai pica.

Craciun fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati