sâmbătă, 11 noiembrie 2023

Friday fut Future

 Friday fut Future

Am primit de la un bun prieten un articol dintr-un ziar romanesc in care e tare laudat orasul in care locuiesc. Desigur am fost tare mindru. Mindru am fost si la inceput, cind am venit, si le povesteam bastinasilor ca de fapt eu ma intorc acasa, pt ca sunt neam de la Roma si orasul fusese intemeiat de romani (romani) sub denumirea de Assindia.
Nu prea au vrut sa ma creada mai ales ca Assindia a devenit apa minerala. Dar tot ei spuneau ca pe vremuri harnicele spalatorese nemtoaice nu-si puteau pune rufele la uscat afara, deoarece se patau de un un praf rosu f intens. Acum orasul e curat, cum ar zice cineva, curat si sarac. Verdeata, aerul curat, au atras si alte popoare migratoare, musulmane, iubitoare de curatenie, odata cu disparitia minerilor. Popoare cu un simt puternic al organizarii, ca nici politia nu indrazneste sa intre pe la ei.
Iata ca vinerea trecuta acest popor minunat s-a hotarit sa-si faca simtita prezenta si a facut o demonstratie democratica in oras, intimpinata cu mult entuziasm. Atmosfera a fost f prietenoasa, chiar s-a exprimat, pe drept, dorinta infiintarii unui califat in Germania. Demonstratia a fost extrem de disciplinata, in fata au demonstrat barbatii si mai apoi femeile, asa cum se cuvine. Iata imagini imbucuratoare.
Eu as incadra aceasta demonstratie, care probabil va deveni o frumoasa traditie, in Friday for Future sau chiar Black Friday.
May be an image of 4 people and crowd
All reactions:
Viviana, Ion and 2 others

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati