marți, 10 octombrie 2023

Poiem, fara nume

 să vă fac o confidență,

eu nu-mi găsesc identitatea…
nu știu, oi fi neamț?
da’ parca nu chiar așa,
sau oi fi totuși țigan,
da’ nu știu să cânt la vioară.
Mă gândeam chiar sa-mi cumpăr o vestă
galbenă,
pe care să scriu REZIST,
desi nu cred că mi-ar sta bine,
aha, când eram tânăr,
brunet, cu păru’ ca pana corbului
tare mi s-ar fi potrivit galbenul, sau roșul…
Încep să cred că în drumul meu spre mintea copiilor
trec prin adolescență,
nu mai știu ce-i bine sau ce-i rău.
De ex. e sănătos untul sau margarina?
Pot mânca slănină?
Sa-i înjur pe comuniști,
care cică sunt buni,
sau pe capitaliștii?
Se-ncălzește clima?
că azi a fost cu minus!
Poate că ar trebui sa fac o expediție
pe la amazoane,
cum a făcut un preten de al meu,
unu Alin,
nu-l știți voi!
Se spune că pe acolo,
sau pe drumul lui Jacob
te regăsești.
Dar oare vreau să mă regăsesc?
Al dumneavoastră, slab de înger!
P.S Care-i sexul îngerilor,
pe aici se introduce oficial în legislație
cel de al treilea sex.
îi zice “divers”.
Nu se știe încă dacă cei cu sex “divers” vor avea voie
să parcheze în locurile rezervate femeilor,
că dacă da, mă fac din ăsta!

Multumesc Goie!

Un comentariu:

comentati