luni, 14 august 2023

La cumparaturi

 

Zilele trecute am mers la cumparaturi, deoarece Duminica aveam musafiri si vroiam sa trag un gratar. De obicei ma duc la rusi, stiu ca nu e corect politic, dar rusii au f multe produse romanesti, au si mici cu carne, chiar asa se numeste marca. Au si multe altele, malai, brinzeturi, conserve de fasole, sau chiar ciorba de burta in doza. Tuica nu au.

Dar eu vroiam sa iau doar niste carne de porc. La tejghea era o singura persoana, o chinezoaica, cred ca avea restaurant ca a cumparat tone de carne de toate felurile. Dar a mers relativ repede. Eu eram intr-o stare cam proasta, eram ingrijorat ca ma dureau cojonele, si nu stiam de unde. Aveam asa o stare de amorteala in ele, ma tot gindeam cum a aparut. Si cum stateam eu asa apare in fata mea o duoamna, ma rog, as putea sa-i zic si asa, care cintarea vreo doua sute de kg, cam cit tot galantarul. Si se apuca sa comande pe ruseste vinzatoarei. M-au apucat niste draci ca mi-au trecut si cojonele, i-am zis pe germana, cu un ton rastit si cu o voce ridicata, ca e o nesimtire ca se baga in fata, ca daca e chioara. As fi putut sa-i mai spun si altele, cred ca oricum nu intelegea. Am incheiat cu una neaosa, romaneasca.

A inceput sa zimbeasca timp, s-a retras, asa ca mi-am facut comanda si nu am mai bagat-o in seama.

Cind am plecat, m-am dus sa-mi dezleg bicicleta si am vazut-o insotita de un barbat care avea o mutra blajina, ceva mai tinar decit mine. Ii vad urcindu-se intr-o masina, destul de misto, cu numar de Ucraina.

Mergind spre gradina mi-am dat seama de ce ma dor cojoanele. De citeva zile merg cu cursiera mea, nu mai mersesem de mult, si nu are nici un fel de amortizoare, iar baieurile sunt umflate la 12 bari, saua fiind la fel de ingusta ca bichinii aia snur si apasa pe o zona f sensibila.

Gratarul a fost un succes desi generatia mea a inceput sa tina diete si deci am avut de vreo trei ori mai multa carne decit s-a mincat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati