joi, 17 august 2023

Bataie

 

Eu sunt un pacifist fanatic, mai ales cind e vorba de conflicte fizice. Nici macar sotia nu mi-am batut-o niciodata, cum ar face orice gospodar serios, chiar nici baiatul nu a primit nici macar o palma de la mine. Doar nepotica a luat odata o palma la fund, voi povesti altadata in ce imprejurare.

Doar in copilarie l-am batut pe unu Titi, care era mai mare cu doi ani si un cap decit mine, eu fiind extrem de jigarit. L-am batut de frica, deoarece a venit la mine si eu m-am inaltat si i-am dat cu capu-n gura de i-a dat borsu. A venit cu ma-sa la noi si m-a batut mama ca sunt bataus.

Un bun prieten, violonist de clasa, concert maistru la o mare orchestra germana a mers in Ro, la Sinaia, sa dea un concert. S-a cazat si a parcat regulamentar la un hotel mare din Sinaia. Ca orice artist e si cam aiurit, eu cred ca nu a dat ceasul pe ora Romaniei, dar s-a trezit ca trebuie sa plece urgent. Masina insa ii era blocata de alta, in care se afla o botoxata. A rugat-o sa miste un pic masina ca are urgenta. Botoxata a zis ca nu poate ca asteapta sa vina iubi. Prietenul s-a interesat in holul hotelului sa-l gaseasca pe iubi, fara succes. Era gata sa piarda concertul cind a aparut iubi. Prietenul l-a rugat sa se grabeasca, dar iubi s-a simtit jignit si s-a repezit sa-l bata pe violonist. Violonistul e si mai pasnic decit mine, nu a batut in viata lui nici covoarele, mai ales ca avea si vioara cu e la care tine ca la ochii din cap. A avut noroc ca era insotit de niste colege de orchestra care au facut zid in fata lui.

Nu se stie cum si cine, probabil cineva din personalul hotelului, a anuntat totusi politia, astfel ca dupa concert prietenul a trebuit sa dea o declaratie la politie. Iubi si botoxata erau acolo, se pare ca mai aveau si alte probleme, dar erau mielusei si-si cereau scuze in genunchi. Violonistul, baiat bun, nu a facut reclamatie.

Mi-am amintit de astea cind am vazut filmul cu bataia pe care au primit-o niste romani adevarati la Costinesti, de la politie. Tare mult m-am bucurat. Chiar as fi gata sa contribui la un cadou pt politistul acela inalt. Stie cineva adresa politistului, sau adresa sediului politiei in care e angajat?

Un comentariu:

comentati