marți, 25 iulie 2023

Cel mai bun fiu

 Au fost timpuri cind fiecare localitate se mindrea cu fiul cel mai de onoare. De regula erau intelectuali, sportivi, ma rog personalitati deosebite. Acum cea mai importanta persoana dintr-o localitate e bucatarul. Se vede ca mai important e stomacul, decit restul.

La noi in oras cel mai bun e Nelson Müller. E un baiat f dragut. Chiar l-am cunoscut personal la sala noastra din oras de concerte, unde tine un bufet. Zimbeste cu toti dintii si are f multi. Chiar am vrut sa merg si la unul din restaurantele lui, desi preturile sunt de-ti cad dintii, dar am dentista f buna. N-am reusit pt ca trebuie sa te programezi cu luni inainte, mai greu ca la cardiolog.
Deunazi l-am vazut ca face reclama la carbuni. Mi se pare un pic de rasism, ai putea zice cei mai negri carbuni din lume. Nu-i vorba, ca iar iti cad dintii, 3kg de carbuni, 7,99 euroi? Ca ajung carbunii mai scumpi decit carnea! Un kg de carne de porc, ceafa fara os, costa vreo 5-6 euroi.
De aia, cum v-am mai spus, eu fac cu lemne, lemne din padure. Ca asa sunt eu, un mos comunist, invatam la scoala, si pina in clasa 7-a am fost cel mai bun din clasa, ca padurea trebuie curatata de uscaturi, chiar si-n povesti, Ana are mere curata copacii de viermi si paianjeni. Astazi nu se mai face asa ceva, cica si viermii au dreptul la viata, unii ii considera chiar gustosi. Ca ma intreb, pe de o parte protejam insectele si pe de alta parte le mincam!?
Da, a inceput sa-mi iasa fasolea, d-aia imi rinjesc fasolele!
P.S Azi a facut nefasta chiftele. Cine nu a mincat chiftele facute de ea a trait degeaba. Ma gindeam sa-i trimit si lui Nelson, cred ca si-ar arunca stelele Michelin.
Like
Comment
Share

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati