joi, 27 iulie 2023

Campionatul mondial de fotbal

 M-am luat cu una cu alta si nu am dat nici o atentie campionatului mondial feminin de fotbal. Oricum cred ca Romania va cistiga, desi nu stiu daca participa, da romancele sunt oricum mai bune decit barbatii.

Nu m-am uitat la meciuri in direct, sunt transmise dimineata, cind de obicei sunt la gradina, sau fac curse pt Tour de France. Dar, am un hard disc in receiver pe care pot inregistra totul. Am inregistrat cam cinci ore de reportaje, pe care le-am vazut pe repede inainte. Din cinci ore au fost cca 15 minute fotbal, in rest comentarii f interesante, pe care nu le-am ascultat. Erau fete f dragute, care au schimbat f multe rochii.

Dar am prins highlights. De ex. intr-un meci, una dintr-o nationala nu i-a dat mina alteia, din alta nationala, deoarece fiind colege la acelasi club in Anglia, una i-a furat gagica celeilalte.

Antrenorul Marocoului a fost intrebat cum se simte prin faptul ca-n Maroco nu sunt permise legaturile lesbi. A intervenit un functionar Fifa care a interzis intrebarea.

Antrenorul Zambiei, la conferinta de presa, a fost intrebat daca are relatii sexuale cu jucatoarele, ca exista un zvon ca le trage pe toate.

O mare victorie a fost faptul ca o jucatoare e trans, adica a fost barbat. Nu se stie daca a avut vreo legatura cu antrenorul Zambiei.

O cunoscuta jucatoare nemtoaica s-a laudat ca si ea e lesbi si a criticat faptul ca sunt f putini barbati homo in fotbalul german.

O arbitra asiatica a anuntat ca a fost ofsaid, deci golul e valabil, desi daca a fost ofsaid nu putea fi gol valabil. Dar a fost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati