vineri, 23 iunie 2023

Giselle

 Aseara am avut intilnire cu Giselle. Desigur prietenii mei, unii au fost chiar prezenti la premierea din 1841, isi amintesc povestea cu nimfe, cu dragoste, el cu ea, pe ea o iubeau cel putin doi, unu bogat si altu mai sarac. Si ambienta era specifica nevoilor noastre, parintii Gisellei erau viticultori.

La Düsseldorf insa, s-a terminat cu naivitati din astea, deoarece Giselle se indragosteste de Bathilde, care era de fapt iubita lui Albrecht, care Albrecht de fapt o iubea pe Giselle.
Si uite asa din celebrul Peasant Pas de Deux, Giselle, care stirnea de sute de ani ropote de aplauze, se ajunge la o scena lesbi in care Giselle se saruta indelung cu Bathilde.
Dar, daca reusesti sa lasi deoparte aceste politici, sau daca te faci ca nu intelegi, spectacolul este absolut fantastic, atit corpul de balet cit si orchestra s-au intrecut pe ei. As scoate in evidenta un solo al violei, interpretat de un mare artist si care am onoarea sa-mi fie prieten. Nu am dezlegarea sa-i dau numele, dar cine vrea il poate gasi.
Oricum o seara extrem de frumoasa, un spectacol grandios! Ma bucur ca traiesc!
PS M-am imbracat f frumos!
May be an image of 1 person, vulture and text that says "RABE AUS "KRABAT" Ballett von Demis Volpi"
Like
Comment
Share

2 comentarii:

  1. Ca intotdeauna ==Minunat text Domnule Neamtu Tiganu! "Asortat" la imbracamintea Dvs frumoasa!! Aveti o minte BRICI! Traiasca Tziganii Nemtzi! daca sunteti mai multi! pe acolo! Si de pretutindeni! daca sunt ca Dvs.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma faceti sa ma innrosesc, dar nu se vede ca sunt bronzat. Doar ne jucam, nu trebuie sa luam lucrurile prea in serios.

      Ștergere

comentati