sâmbătă, 24 iunie 2023

Lacrimi si castraveti

 

Se spune ca un barbat nu plinge niciodata, e ca Moscova, nu crede in lacrimi. Pt ca indianul nu cunoaste durerea. Nici bebelus, cind are colici, nici cind ii ies dintii, sau mai tirziu, cind ii cad. Nici cind mingia, pt care a vindut sticle saptamini in sir, cade in salcim si se sparge. Nu plinge nici cind cel mai bun prieten ii trage blonda cu titze mari, pt care lucrase o vara intreaga. Nici cind se insoara, sau cind sotia ii accidenteaza masina viselor sale, noua nouta.

Nu plinge nici cind nationala Romaniei la fotbal pierde.

Dar de fapt sunt doua feluri de lacrimi, cele la necaz, care se spune ca ar fi amare, si cele la bucurie, care nu sunt nici ele deloc dulci.

Eu nu sunt prea barbat, eu pling, cel putin odata pe an, primavara tirziu. Nici de durere, nici de bucurie, ci doar asa ca ma emotionez. Sunt tare empatic si emotiv. Stiati ca intr-un grup daca cineva casca se apuca toti sa caste? Cica acel cineva care nu casca este cineva lipsit de empatie, poate fi chiar un criminal, sau rus, ungur! Eu casc chiar daca nu casca nimeni.

Ma emotionez cind se intimpla ceva minunat, prima oara, ceva asteptat, dar totusi surprinzator. Ma trec lacrimile cind apare primul castravete in gradina. Il vezi atit de verde, atit de vesel, totusi e timid, se ascunde printre frunze, parca ar spune, iata am venit si eu pe lume, dar mi-e cam frica.

Castravetii sunt la mine in gradina priviti cu invidie de fasole agatatoare. Asta oricum se incilceste pe sfori. Stiati ca fasolea se roteste intotdeauna in aceeasi directie, in sensul ceasornicului, invers sensului trigonometric!?

Stiati ca taiere gardului viu in perioada Mai-Octombrie se poate lasa cu amenda de pina la 100000 (o suta de mii) de euroi. Cica se pot deranja cuiburile de pasari.  





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati