luni, 22 mai 2023

Iasi (1)

Reportajele mele de calatorie nu sunt cronologice, ci vin asa cum imi vine. Azi as fi vrut sa povestesc despre Iasi. Auzisem multe lucruri interesante, unii chiar imi reprosau, cum ba, nu ai fost in Iasi, capitala Moldovei? Le spuneam, stai bha sa vad intii NY, LA, Barcelona, Paris, Roma si inca altele, pt a avea cu ce sa compar. Vroiam sa povestesc despre Iasi si pt ca marii savanti nemti, cei care sunt siguri ca ne asteapta apoplexia climatica, ziceau ca va ploua de va rupe pamintul. Asa ca ce faci cind ploua, povestesti despre Iasi. Dar dimineata s-a ivit pe la ora sase cu un soare stralucitor, nici un fulg de nor pe cer, asa ca mi-am zis, vino mama sa ma vezi, cum lucrez la spatii verzi.
Si deci dai cu taiatul ierbii, masina de taiat iarba nu e deloc potrivita atunci cind iarba deja a ajuns la o inaltime considerabila. Am vrut sa cumpar o coasa, am gasit una de peste 150 de euroi, manuala, cica era forjata. Ce sa fac cu ea, mai ales ca habar nu am sa cosesc, asa ca am macelarit-o cu masina.
Am pus fasole, am mai pregatit pt dovlecei, ardei.
Deci nu mai pot povesti despre Iasi, pt ca ma dor salele, asa ca mai bine las pe miine, fie ca ploua, fie ca nu.
Tineti computerele deschise!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati