marți, 4 octombrie 2022

Calatorie

 

Nu am mai dat de mult pe aici. Am observat cu ingrijorare ca nimeni nu a fost ingrijorat de absenta mea, mai ales ca am o virsta.

Dar chiar daca nu ati fost ingrijorati, va dau o veste buna, pt mine, sunt bine sanatos, am fost din nou in concediu. Am mai povestit de inceputurile mele de calatorii prin lume in care incercam sa bifez locurile celebre si cu renume. Multe m-au dezamagit, mai ales coasta estica a Italiei, mi s-a parut absolut mizerabila.

Dar la batrinete m-am indragostit de Grecia, am fost deja pt a patra oara acolo, cu o pauza, anul trecut, cind am fost in Spania. De altfel Grecia a devenit pt romani, ca Mallorca pt nemti. Nu mai stiu daca am scris, sau nu, despre, dar fiind atit de vizitata de romani nu prea are sens sa bag nenumaratele poze cu cer albastru, cu marea calda si limpede. Si soarele care te bate in cap devine plictisitor. Oamenii sunt si ei enervanti, ii vezi mergind si rinjind tot timpul, nu sunt constienti ca viata e grea ca exista razboaie, criza energetica, batrinete. Batrinii se tot aduna pe la Taverne, sau pur si simplu, pe bancute si stau de vorba.

De aceea voi pune doar citeva poze, fara comentarii.

P.S As putea povesti multe, dar inca nu mi-am revenit, si nici nu am inspiratie.  





2 comentarii:

comentati