miercuri, 13 aprilie 2022

Dorel ma cheama.

In fiecare primavara am treaba, n-am treaba, imi fac acoperisul casutei de la gradina, ca ba o furtuna, ba un ghinion, ba soarta trista, se buleste. Il fac astfel incit sa am si alta data ceva de facut.

De data asta m-a ajutat nefasta. Am ramas extrem de impresionat, a fost nevoie chiar de batut niste cuisoare, multe cuisoare. Ea le-a batut. Bai frate, ati vazut un profesionist la batut cuie? Il puteti uita, daca o vedeati pe sotia mea, va schimbati impresia. Stiti cum mergea, masina de cusut e fleac, avea o dexteritate, nu si-a dat niciodata peste degete si erau cuisoare din alea mici, de carton.
Uite domne ce-nseamna ani si ani de cintat la pian, asta da digitatie.
P:S Nu bag poze, nu vreau sa ma fac de ris!

Un comentariu:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

comentati