vineri, 15 aprilie 2022

Primul Paste pe anul asta!

 -Hai salut Ioane, cum iti mai merge?

-Bha coane, sunt mort de obosit. Ma dor selele. De abia mai ma pot misca.
-Da, ce ai facut ma, te dasi cu balerinele?
-Lasa ma balerinele, de balerine imi arde mie? m-a pus nevasta sa pregatesc gradina de primavara, ca vine Pastele. Stii copacii aia mari, le-am taiat virfu, gazonu, am pus role, tufele tunse si frezate. Am strins doua camioane de resturi.
-Bravo ba, tu ai facut asta?
-No, am avut trei baieti, buni baieti, o clipa n-au stat. E adevarat ca a costat ceva si am avut noroc ca erau in ramadan, nu a trebuit sa le dau si de mincare.
-Si tu ce ai facut?
-I-am supravegheat.
+++++++++++++
-Maria? Ce mai faci draga, sunt io!
-uite draguto sunt moarta de oboseala. Am dat casa peste cap, curatenie, geamuri, covoare, ordine. Doar vine Pastele.
-Bravo, ai facut singura, sau te-a ajutat si barbatu?
-Barbatu? Ti-ai gasit, si-a facut de drum, cica avea ceva important.
-Si ai terminat?
-Nu inca, fata vine si miine, ca n-a prididit azi.
-Care fata?
-Pai am avut fata la curatenie, soro. Da stii cum e, trebuie sa stai dupa ea, fa-i micul dejun, fa-i cafea, fa-i de mincare. Si-i mergea gura ca o morisca. M-a zapacit de cap.
Paste (catolic) fericit!
Putina rabdare, vine si ala adevaratul!

Un comentariu:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

comentati