vineri, 23 iulie 2021

Romania profunda (ii)

Romania profunda (II) Detest sa fiu teatral si de aceea imi vine greu sa vorbesc de ce a fost cel mai frumos in calatoria mea in Romania. Oamenii, da oamenii au fost cel mai frumos lucru trait. Am avut bucuria sa intilnesc multi prieteni vechi, rude, cunostinte incintatoare, lucru care m-a umplut de energie, de viata. Imi place sa cred ca si lor le-a facut placere sa se vada cu noi, cel putin asa au lasat impresia. Daca au jucat teatru. l-au jucat f bine. Le multumesc tuturor din suflet. Mai ales ca eu nu sunt un oaspete comod, sufar de actionism, incerc cu agresivitate sa ma fac util. Asa am pierdut citiva prieteni care se simteau stresati de prezenta mea, care incercam de dimineata pina seara sa fac ceva, sa repar, sa sap, sa construiesc, in timp ce ei erau tulburati de la statul degeaba si mai erau si apostrofati de nefeste ca vezi Doamne, uite ce harnic e Mihai. Printre micile mele actiuni a fost si mersul la 5 dimineata la legat via. Atunci am inteles de ce se scoala taranii asa devreme, pt ca la ora 10, cind ai deja 4-5 ore de munca, canicula te doboara. Poate voi reveni la subiectul oameni, acum nu gasesc tonul potrivit si nu vreau sa cad in patetic. As vorbi de animale, omul de la sat e legat puternic de animale. Eu nu sunt ceea ce se cheama iubitor de animale. Le respect, cred ca au si ele dreptul lor, dar prefer sa nu fim prea apropiati. Detest tintarii si pisicile, mai ales dupa ce am vazut cum o fiara de pisica a sfisiat un pui de mierla si nici macar nu l-a mincat. Povestile cum ca animalele ar ucide doar pt a se hrani sunt de fratii Grimm, adevarul ca ele ucid doar din placerea de a ucide. Mi-e frica de animale si mai ales de ursi. Pe unde am umblat peste tot erau anunturi cum sa te feresti de ursi. Am avut o vuvuzela si spray cu piper, in speranta ca ne-am putea apara. Oricum aventurile noastre prin muntii salbatici au fost mult scurtate din aceasta pricina. Si de ciini mi-e frica, chiar si de aia din plus, toti ma munsca, sau incearca. Dar se pare ca campania Romania educata a dat roade in privinta ciinilor. Generatia tinara e extrem de empatica, de inteligenta. Dar despre asta vom vorbi data viitoare si cu poze!

Un comentariu:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

comentati