miercuri, 21 iulie 2021

Romania profunda (1)

Romania profunda (I) Gata, am facut-o. Mult visata calatorie, care in timpul pandemiei parea imposibila, s-a produs. Am fost in Romania, dar nu in Romania asa la generic, ci in Romania profunda. Asta a fost, sa spun asa, tinta calatoriei, doar la sate, am ocolit orasele cit se poate. Am vrut sa traiesc printre tarani, e adevarat majoritatea erau oraseni taraniti, inversul a ceea ce erau odata taranii la oras. Si precum taranii la oras erau, pe undeva, caraghiosi, cam asa sunt si orasenii la tara. Am pupat pamintul Romaniei extrem de vijelios, cred ca pilotul fusese, in timpul pandemiei, angajat pe un portavion, cam asa a fost si aterizarea, o cadere, mai putin sau mai mult, necontrolata. Si asta in conditiile in care atmosfera era absolut linistita si cerul senin. Micile incercari de aplauze au fost inghitite mintenas de sughituri si strigate. Si ca totul sa fie incununat, pe parcursul rularii a mai urmat si o frina categorica, bagindu-i pe multi copii cu nasul in scaune, a carei cauza nu o cunosc. Da, avionul era plin de copii, uite domne ca se mai fac copii!? Romania e o tara extrem de ecologica, in timp ce in vest au disparut insectele, in Ro sunt pe toate drumurile, casele, potecile. Nu numai celebrii tintari, ci si tot felul de animale mici, lase, nici macar nu biziie, care au doar un scop, sa muste, mai ales sa-mi muste nefasta, care in scurt timp a capatat numele de Ciupita. Daca ar fi sa-mi fac o firma mi-as face una de indepartat tintarii, deoarece nici o metoda, fie spray, fie electronice, unde, lasere, niciuna nu are nici un efect. Pt inceput voi mai vorbi de piine, da, piinea in tara mea e rea, peste tot piine pt. stirbi, un fel de vata, uneori dulce. Parca e americana. Unde sunt brutariile? Acelea cu piine aburinda, cu crusta, care se spargea in dinti? Dar au fost si momente frumoase. Va urma si cu poze!

Un comentariu:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

comentati