vineri, 18 decembrie 2009

Craciun fericit si guten Rutsch ins neue Jahr!

La sfirsitu anului se cuvine sa facem un inventar.
In ceea ce ma priveste a fost un an f. bun. Am devenit bunic si desi sunt lipsit de experienta totusi m-am descurcat f. bine. Atit familia cit si io am fost sanatosi n-am luat nici porcine si nici d-alea rusinoase. In plus, in ciuda crizei, mi-a mers f. bine, chiar am cistigat mai mult decit oricind.
Am facut bilanturi si pe alte domenii, de ex. m-am convins ca am gene latine, chiar am citit ca la ultimele sapaturi s-a descoperit ca latinii beau in medie un litru de vin pe zi, pot afirma ca sunt si io f. aproape depasind cu mult media germana de numai 23 litrii pe an.

In anu care se-ncheie am facut insa si lucruri de care nu sunt mindru. De ex. am emis 44,34 tone de codoi, conform programului de calcul pus la dispozitie de ministeru mediului inconjurator, si asta in timp ce media europeana pa cap e de 13,2 tone. Sincer sa spun nu stiu cum am ajuns la asa o performanta negativa, deoarece am incercat intotdeauna sa ma hranesc sanatos, sa fac sport, sa zimbesc si sa fiu bun atit cu oamenii cit si cu femeile. Se pare insa ca mersu cu avionu cu biznis class si cei peste 40.000km de masina m-au catapultat in categoria criminala a emitatorilor de codoi. Mentionez ca n-am facut-o intotdeauna din proprie initiativa si de multe ori am fost pur si simplu constrins.

Dintre cele mai amuzante momente din anu ce trece pe primu loc e desigur alegerile din Romania. A fost o distractie pe cinste, realitatea bate filmu si poiezia si proza.

In rest am cunoscut multi oameni simpatici si inteligenti, da si multi timpiti, am glumit cu unii i-am injurat pe altii.

Din partea redactiei blogului La Neamtu tiganu cit si din partea nefestei cit si a mea personal va urez:
Craciun fericit si un an 2010 mai bun decit toti ceilalti!
Hai noroc, sanatate, ca belelele curge!

Neamtu Tiganu alias Mihai

17 comentarii:

  1. Mulțumim Mihai
    La fel vă dorim, sanie cu zurgălăi și cîte tzigle pe casă atîtîa bani in casă, cum zice o vorbă populară!
    La Mulți ANI 2010!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt suparat, m-am certat cu Yvonne, vorba ziaristului ala deontologic am ajuns pielea pulii.
    M-am dus la Yvonne ca de obicei, am fost punctual, m-am dazbracat, ma-ntreaba “cum vrei”, zic asa un pic pe spate, zice nuuuu, nu pot asa ceva, ba poti ca d-aia platesc, zic, zice, mai bine un pic pe o parte, nuuu, zic, daca nu vrei cum vreau io ma duc la alta, incepe sa rida, zic, bine cum vrei tu, da mai repede ca nu am rabdare, intii la spalat, zice, nu vreau sa ma spal ca-i frig, zic, ba trebe sa vrei, zice, iti fac si masaj, zice..

    Ajuns acasa era s-o bat pa nefasta-mea, i-am zis, nu ma mai duc la Yvonne cite zile oi avea, zice, vorbesti prostii, te-a tuns f. frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. salut Mihai!
    Bine ca te gasii! Esti scafandru de Craciun? Hantzy

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh, Mihai, ce bilant de invidiat pe anul care se incheie !:)
    Din toata lista insa, crede-ma, cea mai mare realizare este Printesa !
    Ti-o spun din vasta experienta de bunica cu vechime ;)

    Un Craciun fericit impreuna cu toti ai tai, in
    sanatate !


    @Hantzy, profit de ocazia vizitei tale pe-aici, (pe forum este prea mare balacareala),sa-ti urez si tie sarbatori fericite si La Multi Ani !

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi anisi din partea mea(acum zici ca te cheama Mihai? pana la 8 noiembrie mai e o groaza, noi sa fim sanatosi)
    Sa-ti printesa si toata famelia ta si a mea, biensur, ca nu stiu cum se zice pe nemteste.
    Credeam ca codoiul e numai pt uzul colegelor de ADI, printre care si io..

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc b.d.! Stiam io ca nu m-ai uitat!!! Iar ca sa-ti dovedesc ca nici io nu-i uit pe cei mumosi, iti urez si io muuuulta sanatate, belsug in toate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce ți-e și cu inventaru ăsta, Neamțule :) Să ai cele mai frumoase, grațioase, bucuroase sărbători din lume, să schiezi milioane de km de pârtie, să pupi de catralioane de ori minunea de nepoată și să fii tu. Mereu. Pupez tare tare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Neamţule, dragule,
    Mă grăbesc a-ţi scri, poate-oi avea noroc şi te-oi mai prinde pe-acasă. Dacă_nu_nu, îi ceti domnia ta şi la întoarcere...

    Sărbători fericite, fericite, fericite, ţie şi alor tăi!!! Pupături la nepoţică şi la fasta dumitale nevastă!!! Şi tot, tot, tot ce vă doriţi în noul an!!!
    Şi-ţi mulţam din toată inima, Neamţule drag, că m-ai lăsat să-mi fac de cap pe blogul tău, să-mi joc peana după cum m-a dus enspiraţiunea. Ştii ce mult contează??? A, şi-ţi mai mulţam pentru una mare: că nu m-ai sfă(tu)dit niciodată!!!

    Îi pup şi-i îmbrăţişez pe toţi oamenii faini pe care i-am cunoscut la cârciumioara ta, în special pe Lia, pe Doamna Viorica, pe Tanti Jeni şi, mai ales, pe Yep...

    No, să ne vedem sănătoşi după şi să ne pofestim care cum.
    (Pleacă.)
    Cine-o pus cârciuma-n druuuuuuuum,
    Ăla n-o fost om nebuuuuuuuun...

    RăspundețiȘtergere
  9. La Multi Ani, neamTzig !!
    toate cele bune familiei si celor dragi...

    P.S. Iar nepoţicii ii urez un fratior !

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani!
    asa, ca de la Mihai la Mihai

    pfoaaai, ce bine ca ai lasat deschis aici, mai putem intra
    -sa ne facem o cafea
    -sa-ti bucuram vecinii
    -sa-ti mobilam camara :D(cele coaste si carnatz, tot de halea sa ne datz)
    -sa marim consumul mediu de vin pe cap de neamt(hehe, de parca ai avea nevoie de vreun ajutor, da' noi venim cu el de acasa)
    -etc...

    RăspundețiȘtergere
  11. Sarbatori fericite si toate cele bune, tuturor! Sa v-aduca mosu' tot ce va doriti, pe langa vestea nasterii Domnului, cea mai frumoasa dintre vesti.
    Neamtule, un nou an fericit, nepotica sa-ti traiasca si sa-ti creasca mare si frumoasa!
    Inimioara(imi dai voie sa-ti spun si eu asa?), tu-mi devii din ce in ce mai draga, ai grija cu mine! Ca, daca_nu, atunci n-ai sa mai poti spune nu, cand eu voi zice da.
    P.S. Sunt luat cu treburi, n-am mai postat de multicel, dar asta nu inseamna ca nu v-am citit postare de postare, aici ca si altunderi:)
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  12. Neamtule
    Sa ai niste sarbatori de iarna minunate! Ai avut dreptate cu berea germana, numai ca bere germana din tara aia de unde vin eu nu e ca aia de la Frankfurt. Pe care am testat-o la un bar in aeroport pina cand nu mai avea nici o importanta ca avionul astepta dupa mine. Ok, fie ca si anul care vine sa fie cel putin la fel de bun ca cel care da semne de incheiere. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  13. ...mişule , ţigan neamţ ce eşti ! multă sănătate tuturor a lor tăi şi fă-ţi ''evil'' timp pentru cei din ţară ce , încă , te mai apreciază , OK !? LA FOARTE MULŢI ANI (m , jimmy )

    RăspundețiȘtergere
  14. Un an nou fericit, neamtule! Sa ai parte de bucurii cu carul si de lacrimi de fericire ca ploaia de primavara!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  15. Haoleo, acum amrecitit mesajul de l-am scris. Trebe ca mi-a fost tare foame de am mancat un "traiasca" din urare!
    Si mie imi pare bine ca am (re)intalnit aici prieteni buni.
    Si o sa petrecem f bine si frumos si in anu' asta, da-o-ncolo de criza.
    Daca nu, nu, ca sa parafrazez si io, ce sa fac...

    RăspundețiȘtergere

comentati