Dupa cum se vede din video si din poza de mai jos, pe linga niste modificari de software, se mai introduce un gratar in fata filtrului de aer care zapaceste atit de tare aerul, incit duce la o ardere completa a motorinei si deci emisiunile devin nule.
A aparut cea mai grozava carte a anului, o aventura savuroasa in lumea aviatiei anilor 70-80. Comenzi direct la avioane@gmx.de Cartea "Si noi am construit avioane" se poata procura si de la magazinul Pilotshop din Baneasa: PilotShop Baneasa Adresa: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 24-28, sector 1, Bucuresti, 014052 Mobil (Vodafone): +40 770 951 700 Telefon: +4 031 425 3387 Fax: +4 031 425 3388 E-mail: office@pilotshop.ro Program de lucru: Luni-Vineri 09:00-17:00
miercuri, 9 decembrie 2015
solutii simple si geniale, azi VW
Cum stie toata lumea ce-i simplu e si genial, desi nu tot ce-i genial e si simplu, sunt lucruri geniale care sunt complicate, cum e aia a lui Einstein pe care n-am inteles-o niciodata. Si daca ma gindesc bine, nici tot ce-i simplu e si genial. Dar ma rog, in definitiv nu conteaza, vreau doar sa spun cit de mindru sunt de inginerii nemti de la VW care au rezolvat problema motoarelor Diesel absolut fantastic, simplu si genial. Solutia imi aminteste puternic de multele degetare gaurite, site intoarse, tot felul de spirale pe care geniul romanesc il aplica in carburatoare, in urma cu peste 30 de ani, la celebrele Dacii, reducind masiv consumul de benzina, mai ales iarna cind nu se circula, dar si vara cind benzina era pe cartela.
Dupa cum se vede din video si din poza de mai jos, pe linga niste modificari de software, se mai introduce un gratar in fata filtrului de aer care zapaceste atit de tare aerul, incit duce la o ardere completa a motorinei si deci emisiunile devin nule.
Dupa cum se vede din video si din poza de mai jos, pe linga niste modificari de software, se mai introduce un gratar in fata filtrului de aer care zapaceste atit de tare aerul, incit duce la o ardere completa a motorinei si deci emisiunile devin nule.
duminică, 29 noiembrie 2015
Conferinta de mediu de la Paris
Sunt
coplesit de stirile care se transmit pe toate canalele, stiri legate de eroismul
luptei pt. apararea mediului. Se spune ca la conferinta de la Paris vor
participa peste 50.000 de delegati, din toate tarile lumii, citeva mii de
ziaristi, se vorbeste de ca. 150.000 de soldati si politisti, care vor asigura securitatea, vor participa toti oamenii politici importanti ai lumii. Vad un consens general, toti, absolut toti, sunt pt. o lume mai curata si mai buna. Unii, mai ambitiosi, vor chiar ca emisiunile de otrava aia de
codoi sa devina zero. Nu-nteleg de ce nu se face ceva, odata ce toata lumea e de acord?
Unii mai rautaciosi ar putea intreba oare cit codoi s-a consumat ca sa se
deplaseze sute de mii de oameni la Paris, din toate colturile lumii, cit codoi
e a fost necesar ca acestia sa fie cazati, sa li se dea de mincare? Cite paduri
au fost rase pt. a se imprima tonele de documente, flyere, invitatii, ziare?
Cum
spuneam, toti, absolut toti sunt de acord, chiar Papa Franziskus a spus ceva despre chestia asta, in Enzyklika Laudato, in Istanbul, in august a aparut o declaratie a
islamicilor semnata chiar de Hossein Nasr, Ebrahim Rasool si Din Syamsuddin, budistii, Dalai Lama si Thích Nhất Hạnh, au zis si ei ce buna e natura, Arthur Waskow a initiat o declaratie a celor 425 de
Rabini. Cred ca si marele Basescu ar fi spus ceva, desi eu nu am auzit nimic.
Si
totusi, de ce nu se face nimic? Si totusi, de ce nu vine nimeni cu solutii, nu
cred ca e suficient sa protestezi, cred ca ar trebui cautate si solutii.
marți, 17 noiembrie 2015
marți, 18 august 2015
Aoleo ce ploaie vine de la... Denver
Zborul Delta Flight 1889 de la Boston la Salt Lake City intra intr-un front de furtuna cu grindina. E distrus tot botul si parbrizul, reuseste aterizarea la Denver desi pilotii nu vedeau nimic.
duminică, 26 iulie 2015
Despre munca, Emil Cioran
Oamenii muncesc in general prea mult pentru a mai putea fi ei insisi. Munca este un blestem. Iar omul a facut din acest blestem o voluptate.
A munci din toate fortele numai pentru munca, a gasi o bucurie intr-un efort care nu duce decit la realizari irelevante, a concepe ca te poti realiza numai printr-o munca obiectiva si neincetata, iata ceea ce este revoltator si ininteligibil.
Munca sustinuta si neincetata tampeste, trivializeaza si impersonalizeaza.
marți, 30 iunie 2015
Nunta mare, bhaa!
Simbata am fost la o nunta, in Düsseldorf, la unu Figaro, nu-l stiti voi.
Mi-a placut f. mult, mai ales mireasa, una Suzana, o fata frumoasa si devreme acasa si a cintat frate, a cintat...
Uite-o, de fapt Suzana e aici, Luiza. O capsunara!
Mi-a placut f. mult, mai ales mireasa, una Suzana, o fata frumoasa si devreme acasa si a cintat frate, a cintat...
Uite-o, de fapt Suzana e aici, Luiza. O capsunara!
marți, 9 iunie 2015
Primul castravete, L'important c'est la rose, L'important
Prima data are o semnificatie deosebita in viata oricarui om. Primul dinte, primul cuvint, primul dinte cazut, prima zi de scoala, primul sarut ca pin-la urma tot te f.., prima femeie, primul job, prima leafa, prima catastrofa, primul succes, primul sudat autogen, prima ora de soferie, primul coltar, prima zi de armata, prima de merit, primul proiect, prima casatorie, primul copil, prima betie, si ma rog, tot ce e prima/primul ramine tiparit in memoria fiecaruia si a apropiatiilor, toata viata.
Pentru mine, pe linga aceste prime am un primul extrem de emotionant si anume, primul castravete; in fiecare an pun, (de fapt pune nefasta) cu muuulta dragoste seminte in mici paharele, le asez linga fereastra si le ud zilnic. In fiecare dimineata le urmaresc evolutia si, cindva, imi iau inima-n dinti si le dau drumul in lumea rea si zbuciumata. Incepe lupta cu melcii, cu vintul, cu frigul, caldura si ploaia dar, daca am noroc, apare, apare micut, micut si el. Il mingii usurel, ii pun o funda rosie sa nu se deoache.
Pentru mine, pe linga aceste prime am un primul extrem de emotionant si anume, primul castravete; in fiecare an pun, (de fapt pune nefasta) cu muuulta dragoste seminte in mici paharele, le asez linga fereastra si le ud zilnic. In fiecare dimineata le urmaresc evolutia si, cindva, imi iau inima-n dinti si le dau drumul in lumea rea si zbuciumata. Incepe lupta cu melcii, cu vintul, cu frigul, caldura si ploaia dar, daca am noroc, apare, apare micut, micut si el. Il mingii usurel, ii pun o funda rosie sa nu se deoache.
vineri, 22 mai 2015
NASA se joaca
De cind s-au taiat fondurile NASA s-a apucat sa
fabrice jucarii.. mi se pare mai mult decit penibil, chiar ca-i Monster.. e monstruos.
**************
Dar lumea nu se limiteaza la NASA, care a devenit un fel de azil de batrini care traieste din amintiri... mai exista si altii, unii chiar teribili oameni racheta
NASA presents GL-10 Drohne: Flug-Monster mit 10 Rotoren |
**************
Dar lumea nu se limiteaza la NASA, care a devenit un fel de azil de batrini care traieste din amintiri... mai exista si altii, unii chiar teribili oameni racheta
marți, 19 mai 2015
большой самолет, Antonov 225
Se spunea ca cei mai mari pitici sunt piticii rusi, existau poante ca si cei mai mari paduchi ar fi cei rusesti, dar iata ca totusi rusii, de fapt ucrainienii, au cel mai mare avion, Antonov 225.
Este pe departe cel mai mare avion, e construit doar un singur exemplar, este mai mare chiar decit Airbus 380, ca sa nu mai vorbim de Jumbo.
Sa lasam pozele sa vorbeasca:
Este pe departe cel mai mare avion, e construit doar un singur exemplar, este mai mare chiar decit Airbus 380, ca sa nu mai vorbim de Jumbo.
Sa lasam pozele sa vorbeasca:
Abonați-vă la:
Postări (Atom)