miercuri, 2 octombrie 2024

Grecia 3

M-am sculat cu un pronunțat sentiment ca e o zi în care voi face o faptă bună. Am mers la plaje si m-am uitat atent in jur, gata să intervin. Imi imaginam ca o sirenă s-ar îneca, sau va eșua un vapor, sau un avion, Doamne fereste.
Cum stăteam eu asa, trece o bunaciune pe care era cit p-aci sa n-o observ. Am privit-o doar cu coada ochiului si bine am făcut, ca intr-o secunda a alunecat pe o piatră udă si a cazut in cur. Am sărit ca o pantera, v-am spus că eram încordat și am reușit s-o prind si s-o ridic, în aplauzele întregii plaji.
Am incercat s-o frectionez pe buci pt ca asa se înlătură pericolul de hematoane. Spre surprinderea mea s-a uitat urît, a bolborosit ceva intr-o limba necunoscută, am aflat ca era ardeleancă din Caucaz.Mai multe grase m-au privit cu dispreț, în timp ce domnii cu invidie.
Nasoală e ca si nefasta a vazut faza si a promis să nu mai vorbească în viața ei cu mine.
E ultima dată cînd mai fac fapte bune.

Totusi ca s-o împac am invitat-o la o seara grecească, unde s-a si dansat. Hora internațională mi-a sugerat Uniunea Europeană, unu hais si altu cea, cei cu două picioare stingi dominind adunarea.



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati