marți, 1 octombrie 2024

Grecia 2

 soția are un instinct f pronunțat de mama, bunica, cloșca. De cînd a plecat copilul de acasă si, mai ales, de cînd s-a făcut nepoata domnișoara am rămas singurul către care se-îndreaptă grija si educatia. Cu ocazia asta s-a descoperit că am mari carențe care trebuiesc corectate continuu, în fiecare moment. Chiar si la plaje am indicatii precise cum sa stau, pe unde sa intru in apa, sunt valuri, pietre, curenți. Indicatiile au atras atenția cuiva care a întrebat în germană ce limba vorbim.

I-am raspuns în germană ca vorbim lb romana, o lb f veche din care s-au format multe alte limbi precum latina, greaca veche si altele.
Ne-am pus pe conversatie si s-a plîns că Germaniei ii merge rau din cauza americanilor care au subjugat Germania. Apoi i-am înjurat impreuna pe verzi. Eu i-am povestit de bisericile nemtesti fortificate din Transilvania.
Nefasta si-a consumat cuvintele cu o româncă din Moldova (Basarabia) al cărei bărbat nu spunea nimic ca vorbea prost românește. Nu se stie despre ce au vorbit dar au rămas bune prietene.
Eu am făcut un duș.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati