vineri, 19 iulie 2024

Sinaia

 

Amintirile precedente mi-au rascolit nostalgiile ca ma doare la lingurica. M-as urca mintenas in masina si as lua cap compas Maramures, Bucovina. Sunt constient insa ca plimbarea cu masina nu are nici a suta parte farmecul rucsacului, dar cu rucsacu, fosta-i lele, cit ai fost.

Ne intoarcem la Busteni, de fapt plecam la Sinaia.

Pe vremuri am fost des la Sinaia, de Sinaia se leaga si un eveniment special al familiei mele si anume primii paduchi ai sotiei, dupa declaratia ei, parca-mi vine sa cred ca mai avusese, ca prea se pricepea. Si ea si fi-su, eu n-am avut, si nici fi-miu. Da-i statea f bine, avea o caciula din aia mare de vulpe polara si paduchii ieseau in frunte de sub caciula, sa faca tumbe. O perioada s-a numit Gaz Metan Medias. Mai apoi purta breton.

Am facut si o excursie de schi cu institutul la Hotel Cota 1400, pe care am reusit sa-l transformam in lazaret, avind in vedere numarul mare de fracturi.

Acum era cam trist, acelasi efect al statiunilor de iarna care vara sufera, hotelul e in renovare de vreo trei ani, s-a mai construit cite ceva intre 1400 si 1500, incl doua statii de cabina. Ne-am invirtit un pic pe acolo, am luat cite o ciorba f buna si gata, am coborit.

In alta zi, sau in aceeasi, am inceput sa le-ncurc, am primit un mesaj de la o prietena care ne recomanda cascada Urlatoarea. Ni se spunea ca ar fi un drum extrem de usor, frumos, lejer. Realitatea a fost cam alta, nu ca ar fi fost extrem de greu, dar nici usor nu-l poti considera, are destule urcusuri si dureaza oricum vreo 45 de minute, dus si 45 intors. L-am facut numai noi barbatii, si a meritat!

Pe seara am vizitat o pastravarie, am cumparat citiva, erau cam pedofili, f mici, dar f gustosi, i-am sacrificat la gratar.


















3 comentarii:

  1. Da ce muschi aveti la picioare, mai sa fie. sunt de la impins pedalele de la carma? Si alea-s frunze de potbal? Numai bine.
    PS. nevasta-mea urla la mine mai tare decat Urlatoarea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Picioarele sunt cea mai reusita parte a corpului meu. Sunt lungi, muschiulose, neparoare si, in ciuda virstei, ma duc f bine. Cind am fost la spitalul de urgenta cu viespea chiar mi-a zis o sora ca am picioare atit de frumoase ca orice femeie ma invidiaza.

      Unii spun insa ca poate mai bine ar fi fost daca as fi avut capul ca cea mai reusit aparte a corpului :)

      Ștergere
  2. https://saskatoon.ctvnews.ca/rare-wwii-plane-visits-saskatoon-1.6969673

    RăspundețiȘtergere

comentati