Pe mine ma intristeaza cind vad un avion cazind, chiar daca e rusesc. Ce e insa f ciudat e modul in care cade... Este evident o vrie plata, dar extrem de plata, cade ca un bolovan. Cum oare a ajuns in aceasta situatie? Este clar ca nu a fost lovit de vreo racheta in zbor, pt ca in acest caz ar fi fost facut farimite si ar fi cazut cumva altfel.
A aparut cea mai grozava carte a anului, o aventura savuroasa in lumea aviatiei anilor 70-80. Comenzi direct la avioane@gmx.de Cartea "Si noi am construit avioane" se poata procura si de la magazinul Pilotshop din Baneasa: PilotShop Baneasa Adresa: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 24-28, sector 1, Bucuresti, 014052 Mobil (Vodafone): +40 770 951 700 Telefon: +4 031 425 3387 Fax: +4 031 425 3388 E-mail: office@pilotshop.ro Program de lucru: Luni-Vineri 09:00-17:00
sâmbătă, 20 aprilie 2024
Tu 22
Totul e cumva, totusi, nenatural, chiar si filmarea e prea clara, prea sigura, de parca ar fi fost facuta cu un aparat de filmat destul de performant. Nu cumva e produsul inteligentei artificiale?
P.S Unii spun ca ar fi fost o aterizare verticala mai putin reusita.
UPDATE Vad ca multi sunt convinsi ca totusi avionul a fost lovit de o racheta. Incerc sa-mi explic cum ar fi putut sa fie. Pilotii au fost avertizati ca ii urmareste o racheta si au incercat o manevra de a scapa. Au luat inaltime, ceva de felul manevrei Cobra, sau Looping. In momentul in care se afla in pozitia verticala a explodat racheta in apropiere, schije lovind motorul drept care a luat foc. Pierzind brusc din tractiune avionul a alunecat in coada si a intrat in vrie plata. De asemenea s-au pierdut comenzile, dar motorul stg a mai functionat un pic, fapt ce a creeat un moment de giratie. In faza urmatoare a avut loc catapultarea care a produs un moment de tangaj, dar se pare ca nu a fost suficient de puternic sa bage botul in jos. Odata indepartata greutatea pilotilor si a scaunelor centrul de greutate s-a mutat catre spate, ceea ce a accentuat tendinta de vrie plata.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Buna ziua Mihail. Am vazut mai multe filmulete unde avioanele doborate au o traiectorie perfect verticala in ultima faza a traiectoriei, plus rotatie in jurukl axei verticale. Nu le mai gasesc acum, dar in cautarea rapida pe YouTube tot am gasit 2-3 asemanatoare. Nu stiu daca la asta te refereai si ti se parea nefiresc, dar s-ar putea sa nu fie chiar rara avis printre avioanele care au pierdut tractiunea la altitudini mari. Poate ca pierderea controlului (sau a suprafetelor de control cu totul) face improbabila vria verticala.
RăspundețiȘtergerehttps://www.youtube.com/watch?v=WOKEHkGLBjU
https://www.youtube.com/watch?v=HXcm5kMN1Co
https://www.youtube.com/watch?v=n7_NvPsLnFA
Da, la asta ma refeream. Nu gasesc nici o explicatie tehnica de ce se-ntimpla asa ceva!
Ștergerecele din youtube cad in picaj, asta mi se pare logic, cel de care am vorbit cade in vrie plata!?
RăspundețiȘtergereUn scenariu posibil este urmatorul:
ȘtergereE lovit dar ramane in zbor, pilotii incearca sa il tarasca pana la un aeroport sa aterizeze de urgenta dar pe drum pierde complet din viteza/motoarele si intra in vrie. In felul asta se impaca si teoria ca e lovit si de ce arde si de ce pica cum pica.
Da, scenariul cu "tiritul" ar fi, tehnic vorbind, posibil.
Ștergere