miercuri, 13 martie 2024

Minunea vietii!

 Merg f rar la cinema, probabil odata la doi-trei ani. De data asta am fost invitat de Sabin Tambrea, cu ai carui parinti suntem prieteni de multi ani si pe care-l cunoastem de copil.

Sabin a jucat in f multe filme, ultimul se numeste „Die Herrlichkeit des Lebens“, tradus ar insemna Minunea vietii si este vorba de Kafka. Partenera lui e o fata draguta, Henriette Confurius, car ejoaca rolul iubitei lui, Dora Diamant.
Am lasat pe pagina lui FB urmatorul comentar, in romaneste, Sabin vorbeste f bine romaneste!
Dormeau adânc sicriele de plumb,
Si flori de plumb si funerar vestmint --
Stam singur în cavou... si era vint...
Si scirtiiau coroanele de plumb.
Dormea întors amorul meu de plumb
Pe flori de plumb, si-am inceput să-l strig --
Stam singur lângă mort... si era frig...
Si-i atirnau aripile de plumb.
George Bacovia, un fel de KAFKA roman.
Draga Sabin, m-a intristat f tare moartea lui Kafka, dar scenele cu Henriette si cu tine au fost minunate. Mi-ar place sa va vad pe amindoi intr-o comedie, sa-mi treaca tristetea, de ex un Shakespeare cu nevasta imblinzita..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati