luni, 5 februarie 2024

Laikuri

 Motto “mina-ntinsa care nu spune o poveste...”

Iata ca am spus o poveste si am primit multe cadouri, multe laikuri, ca ar spune nepoata, opi ce de multe laikuri ai!
Ca am ajuns sa traim din laikuri, sa ne bucuram de laikuri, cindva aveam alte bucurii, si acum avem, dar... si astea sunt bune.
Multumesc tuturor care mi-au transmis felicitari, urari de bine, si m-as bucura ca si la anul, si chiar si-n anii urmatori, sa ne gasim in aceeasi formatie, spunind glumite, prostioare, bucurindu-ne de viata, ca asta e singurul lucru important, pe linga dragoste, nu asa, ca daca dragoste nu e, nimic nu e! (Nu mai bag chestia cu sanatatea!)
Le multumesc chiar si celor care nu mi-au scris, sunt sigur ca s-au gindit la mine, si eu la ei!
All reactions:
Eugen, Daniel Sorin and 1 other

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati