miercuri, 10 ianuarie 2024

Der Kaiser

 Beckenbauer a murit. Nu-i adevarat, der Kaiser nu va muri niciodata.

Der Kaiser nu a fost neamt. A fost om al lumii.

Daca stau bine si ma gindesc si eu am fost un pic Kaiser, si eu am jucat libero, un post dedicat inteligentei si elegantei. Ca asa e in tenis, pardon, in fotbal, nu toti sunt la fel, harnici sunt fundasii, aia mai fisneti sunt atacantii, muncitorii sunt mijlocasi, grasii stau in poarta. Dar libero e regele. Miscarile politice populare au dus la distrugerea monarhiei si asa s-a pierdut si acest post magnific, in populism.

Si ca peste tot s-au gasit unii sa-l muste de cur, in numele, chipurile, a dreptatii, democratiei. Oameni de bine!

Fermecatoare a fost replica lui atunci cind a avut un copil din flori, Dumnezeu se bucura de orice copil!

Asta-i viata, marile valori se duc, nici eu nu ma simt prea bine, am circei!

Je suis Beckenbauer!

2 comentarii:

  1. Sunt doar trei cei care au câștigat Cupa Mondiala la fotbal si ca fotbaliști si ca antrenori: Mario Zagallo, Franz Beckenbauer si Didier Deschamps... Dupa ce primii doi au murit la câteva zile distanta unul de altul probabil că nici Deschamps nu s-a simțit prea bine... :(

    Mi-e teamă că dacă s-ar juca o partidă amicală intre selectionata lumii si echipa F.C. Raiul, echipa de acum a planetei ar manca bătaie la scor. Na acuma, la F.C. Raiul joacă Pele, Maradona, Cruyff, Zagallo, Beckenbauer...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar ce părere ai despre asta:

    https://www.youtube.com/watch?v=C_dNt4UEVZQ

    RăspundețiȘtergere

comentati