duminică, 3 decembrie 2023

EURO 2024

 Excitat de un impuls de patriotism, poate si pe fondul zilei nationale a Romaniei, dar si de o vizita umeda cu tuica la prieteni, ne-am hotarit sa mergem si noi la Campionatul European de fotbal, la un meci al Romaniei. Am fi preferat in finala, dar o luam cite putin. Cel mai apropiat stadion de noi, unde va juca Romania va fi la Köln, contra Belgiei. Dis de dimineata m-am repezit sa caut tickete. Am gasit rapid un site unde se vindeau. Cel mai ieftin bilet costa 272 de euroi, iar cel mai scump, sper sa sunteti asezat, 2239, bucata!?

Drept urmare deja am cumparat carbuni, mici si bere se gasesc cit vrei asa ca vom sta la TV.

PS Se pare ca mai exista, sau mai bine spus, a existat si o alta posibilitate sa cumperi bilete si anume sa le cumperi inainte de tragerea la sorti, ceea ce ar fi insemnat sa cumperi pisica in sac, deoarece nu stiai la ce meci te duci si unde, dar oricum ar fi fost mult mai ieftin!





2 comentarii:

  1. Ah! Si mie mi-au zis niște amici să mergem să vedem pe stadioane, în Germania, echipa României... dar habar nu aveam de preturi. Bine că ai zis. O să le propun să cumpăr eu biletele de avion si să cumpere ei biletele pentru meciuri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista si mai ieftine aici https://www.digisport.ro/fotbal/echipa-nationala/cat-te-costa-sa-vezi-romania-la-euro-2024-cand-se-pun-in-vanzare-biletele-si-de-unde-pot-fi-cumparate-2705267?fbclid=IwAR15JhKjaVciEEGQyfRbIAPni4OOPSYQg3n9mFqyY0y6C9HUqipBbp7txNE... dar practic nu te atingi de ele.

      Ștergere

comentati