vineri, 19 mai 2023

Tratament- Terapie.

 Gata, am terminat terapia anuala, sau tratamentul anual, cum vrem sa-i spunem. Nu stiu cum sa-l numesc, chiar daca sunt un celebru scriitor obscur; nu, nu e vorba de bai galvanice, si nici de impachetari cu namol, sau masaje limfatice. E ceea ce as numi, poate, renaturalizare, sau incercare de reimplantare, sau chiar retrairea trecutului, nostalgia tineretii. In termeni dentisti as zice ca e o plomba, sau, in termeni filozofici, as putea numi... habar nu am cum.

E vorba de excursia anuala pe care o fac in Romania. Ca orice tratament nu e lipsit de fenomene secundare cu care trebuie sa ne confruntam, dar, secundare fiind, nu trebuie sa le dam prea multa importanta.
Nu pot acum sa spun prea mult, las intii sa se “aseze” lucrurile. Doar atit, mi-a facut o placere imensa sa ma intilnesc cu prietenii, rudele, fostii colegi. Imi place sa cred ca si ei s-au bucurat sa ma vada, cel putin asa mi s-a parut.
Da, stiu, am imbatrinit cu totii, dar parca am imbatrinit frumos.
Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati