duminică, 22 ianuarie 2023

Inteligenta artificiala

 Cele doua zile de tacere asurzitoare m-au obosit f tare si chiar si resturile de inteligenta naturala le simt epuizate. De aceea m-am gindit sa trec la inteligenta artificiala.

Planul initial era sa scriu ceva despre Cometa C/2022 E3 (ZTF). Iata raspunsul, "a fost descoperită pe 17 martie 2022, de către Zwicky Transient Facility (ZTF) din California Institute of Technology. Aceasta este o cometa neperiodica, care vine din zona de origine a cometelor din afara sistemului solar, numită Nuferul Oort."
Am mai vrut sa scriu si despre avioane. Iata ce-mi raspunde inteligenta artificiala: "În medie, un Boeing 737 poate consuma între 4.000 și 5.000 de litri de combustibil pe oră sau chiar mai mult în funcție de condiții. Aceasta se traduce prin aproximativ 11.000 - 13.000 de kg de combustibil pe ora."
Ce-seamna domne sa fii inteligent artificial, 4000 de litri se traduc cu 11.000 kg?
Si in sfirsit am vrut sa scriu o poezie precum Eminescu:
"Luna pluteste pe cerul albastru
Printre stele, parca din vis
In sufletul meu ramane o taina
Ce-mi spune ca esti departe
In bratele tale as vrea sa mor
Sa-mi pierd sufletul in tine
Dar soarta ne-a despartit
Si-acum tot ce-mi ramane este o dorinta
Dar te voi astepta mereu
Pana cand soarta ne va uni
Si vom putea sa ne iubim
Sub lumina Lunii, in veci"
Pt conformitate, citatele sunt extrase dintr-o conversatie cu sistemul chatGPL.

3 comentarii:

  1. [Walter] De cometa aia zice presa in ro ca vine odata la 50.000 de ani. Nu zau, de unde stiu, scrie pe tablitele dacice de la Sarmisegetuza de ea?
    Cât despre inteligenta artificiala, pusese Microsoft odata un bot de chat pe internet sa discute cu oamenii si sa invete dinamic, din discutiile cu ei. N-a trecut mult timp si a inceput sa zica chestii urâte, de extrema dreapta. L-au luat repede de pe net, au analizat si au iesit cu explicatia ca papagaliceste si el ce aude de la oameni, e la nivelul unui copil de doi ani. Da, asta intelegem, ca IA actuala e la nivel de copil de 2-3 ani, dar noi nu lasam copii de 2-3 ani sa conduca masini pe strada.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ziua de azi nici macar in inteligenta artificiala nu mai poti avea incredere :)

      Ștergere
  2. Am incredere in Werner zis si Cyborgu Tacut!!

    RăspundețiȘtergere

comentati