duminică, 21 august 2022

Pe pista de tartan

 Vazind ca succesul meu privind slabitul e extrem de limitat, am decis sa trec la masuri mai drastice si anume sa fac sport. De facut am facut dintotdeauna, mai intensiv sau mai putin, dar canicula, pandemia mi-au distrus echipa de fotbal si deci trebuie s-o inlocuiesc cu ceva. Acel ceva e jogging, un lucru la indemina tuturor, mai ales ca eu am chiar in gard in gard cu gradina o baza sportiva nou renovata f frumoasa.

Nevoia intensificarii masurilor de slabire e data si de faptul ca simbata, facem chef, sau mergem cu prietenii la circiuma, unde, vrei, nu vrei, maninci seara. Joggingul mi se pare extrem de plictisitor, dar simbata asta la baza sportiva erau zeci de meciuri de copii, copii insotiti evident de parinti si de mamici. M-am gindit ca asta m-ar putea stimula sa alerg citeva ture pe pista de tartan. Eram convins ca am un stil f elegant, alerg cu piciorul sus, spatele drept, pasul elastic, ce mai, o adevarata gazela.

Mi-am zis sa incep cu trei ture, o tura are 400 de metri, deci total 1200 metri. Spre surprinderea mea am reusit, nici nu a fost f greu, credeam ca o sa cad lat. Am alergat cu viteza de 11,8 km/h, cadenta maxima a pasilor 175 pasi/min.

Am fost insa socat cind am citit cite calorii am consumat, 140. Amintesc ca o punga de 90 de grame de pop corn contine 363 kcal!?

Cum dracu? Adica alergi 1200 si nici macar nu reusesti sa elimini caloriile acumulate de o punguta de floricele? Ce se intimpla daca maninci o friptura? Trebuie sa faci maraton?

Oricum, voi incerca sa ajung la 10 ture, (4000m) in 22 de minute.

Va voi tine la curent.





4 comentarii:

  1. Am citit ca e de preferat mersul rapid (nu stiu cum ii zice) cu leganarea usoara a soldurilor, in detrimentul alergatului ( ceva cu densitatea osoasa si altele)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😀
      Sursa mea de umor si nu numai:

      https://antoneseiliviu.wordpress.com/

      Ștergere
    2. hahaha!!!

      Am 70 de ani (proaspat impliniti!_, cca 89 kile, tur de talie 106 cm , incap in camasi cumparate acum ... 50 de ani!!!
      Este drept ca .. ca acum cca 3 ani nu ma mai cantaream (de la 106 kile am refuzat) si nu imi masuram talia. Nu ma mai cuprindea nici o curea .... A urmat o internare cand m-am cantarit : 122 kile!!!
      Nu ma intrebati cu ... imi este cam foame 5 zile din 7, daca nu 6!

      Si .. mda ... cel mai bine ca am fost internat la Sf Pantelinom (un mic infarct fara EKG da care apare in nu stiu ce porteine din sange) ... Sunt singur.... asa ca m-am bazat pe ce se primea. Mancare putina si .. infect de proasta! Nu ma mai pomenit asa de proasta! Mizera!!! Splendid !!!! Am intrat cu 116 si am iesit cu .... 106!!!)

      Ștergere

comentati