luni, 1 august 2022

Ce putem invata de la nemti!

 Cred ca majoritatea oamenilor, si chiar si a femeilor, dimineata primul lucru isi arunca ochii pe mobil sa vada ce s-a mai intimplat in lume peste noapte. Eu vizitez T-online, un serviciu al lui Telekom, o firma, chipurile, privata si neutra. E atit de neutra ca nu am vazut niciodata nici cea mai mica critica a guvernului, sau a EU. De altfel nici nu ar avea motive.

Stirile din ultima vreme ne atentioneaza ca s-a cam dus rasfatul si ca trebuie sa ne apucam sa economisim, sa renuntam la mincare, caldura, plimbari si apa calda. Eu, ca cetatean constient, m-am conformat si chiar am reusit sa slabesc 5 kg, ceea ce va doresc si voua.

Dar, situl respectiv ne ofera si solutii. De ex. ne povesteste despre un pensionar, fost dr. docent in studii juridice, care are o gradina de 400 de metri patrati si nu foloseste nici o picatura de apa de la teava. Domnu Herr a facut o inventie colosala, a luat niste vase de cite 50-60-70 de litri si le-a pus in cascada, cum explica mnealui, unde stringe apa de ploaie venita dupa acoperis. Genial, nu asa.

Mai departe ni se explica cum putem economisi caldura. O firma start up a facut o inventie grozaava. A luat o punga de plastic mai mare, dar din aia reciclabila, si a decorata cu un design premiat. Acelei pungi i-a atasat un fel de miner si mai jos i-a pus un robinet. Fiti atenti ca acum vine genitalul. Punga se atirna undeva sus la soare si se ia apa de la domnu Herr dr. docentu si se lasa ceva si apa se incalzeste, astfel incit te poti spala. Nu se recomanda folosirea sapunului deoarece acesta contine tot felul de substante otravitoare pt mediu.

Ei, ce ziceti, nu ca v-am salvat!

2 comentarii:

  1. "Fiti atenti ca acum vine genitalul" 😁
    Si ne-ntoarcem prin RO 85-89.
    Stau si ma-ntreb cu amar: de ce am stricat toate rosturile daca asta e viitorul?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cine spunea ca toata istoria se invirte pe o spirala, se spunea ca aceasta ar fi crescatoare, tare ma tem ca e descrescatoare.

      Ștergere

comentati