sâmbătă, 13 august 2022

breakings news

 breakings news.

Azi aveam in pregatire un material despre cultura, muzica, am zis ca merge la sfirsit de saptamina. Dar, un prieten, cititor de pe facebook, Mihai Nazare mi-a trimis niste info extrem de interesante despre inventia unui roman.
La inceput am fost extrem de scheptic, e adevarat ca nici nu am citit in amanunt si e adevarat ca apar zilnic inventii epocale, de la motorul cu apa, la acumulatoare minune, dar acum vad ca un investor elvetian e gata sa bage 300 milioane euro in aceasta. Va trebui sa ma documentez serios pt a-mi face o parere. Voi reveni!

2 comentarii:

  1. Piroliza salveaza Romania! Important sa arda tot si pe toti....
    Investitorul elvetian, care e defapt roman, sa vedem cum pune in miscare aia 300 de milioane....
    Daca e chiar asa cum zice nea inventatorul, apoi pe la 900 -1200 C e bine rau, se poate folosi si pt deseuri periculoase. In fiecare oras cate una d-asta ca sa ne scape ne gunoaie.

    RăspundețiȘtergere

comentati