vineri, 1 iulie 2022

Jurnal de calatorie (IX)

 Jurnal de calatorie (IX)

Lasam, cu o mica parere de rau, Alba Iulia in urma. Urmatoarea tinta e Hunedoara. Dar ne propunem sa facem o escala la Geoagiu Bai.
Drumul e placut, nu prea aglomerat. De abia pe la Geoagiu e o bucata de drum in reparatie. Am fost atrasi la aceasta mica statiune de o cascada, Clocota. E chiar frumoasa, mai ales ca apa a dezvelit radacinile copacilor si s-a format un fel de orga. Mi-ar place sa ma catar pe linga cascada unde e un drum pieptis. Nu mi se permite, cica nu au alt sofer.
In mica statiune e mare forfota, mai dihai ca la Clocota. Intreb un prieten ce e acolo, se dadea pensia, la o taraba, in centru. Ma asez si eu sa iau o pensie. Fara succes. Ne mai invirtim incoa si-ncolo. Peste tot ape termale, izvoare captate. Incerc si eu sa beau sanatatea. Bleahh, mai bine bolnav decit sa bei asa ceva.
Mai facem o mica excursie, sa ne dezmortim de mersul in masina, la Grota Haiducilor, unde ar fi o comoara. Ma apuc s-o caut, dar, cind sa dau de ea, sunt impiedicat de colectiv, cica trebuie sa mergem mai departe.
Si pe aici au fost romanii, aia din Roma, ma intreb uneori ce drac umblau si astia peste tot, nu aveau si ei casa, masa!? Peste tot pietroaie cu bai termale romane. Din pacate, spre regretul latinului moldovean, am ratat Baile Romane, nu ne-am orientat, in schimb si-au luat fetele, dupa o cercetare de vreo ora, fustite. Am pus poza din internet, a bailor, nu am poza cu fustitele. L-am ratat si pe Aurel Vlaicu si chiar si Capela Romanica, unde cica erau si fete! Ne-am cam grabit, pacat!
O statiune draguta, linistita, putin aglomerata. Unii ar spune ca ar merita mai mult promovata, eu spun ca e mai bine asa, imi imaginez ce ar fi daca ar fi coplesita de autocare si gratare cu mici!
Despre criteriul femei frumoase, nu pot da nici o nota, poate pensionare sanatoase!
Vizitati-o cit se mai poate, dar cite unul!
1

Un comentariu:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

comentati