luni, 16 martie 2020

Jurnal de Corona

sa vina Veta cu Isoleta
Versuri din rapsodul popular Neamtu Tiganu

Voi incepe cu o veste proasta, de altfel nu am decit vesti proaste, in Germania s-au inchis bordelele deoarece nu se putea garanta distanta de 1,5m intre client si prestatoarele de servicu. Asta in pofida faptului ca o firma ingenioasa a scos pe piata un costum de protectie intreg garatat 100%, in versiune de vara si de iarna.
Si eu, ca si intregul popor, m-am izolat, adica am fost cu bicicleta in padure. Nu m-am intilnit cu absolut nimeni si am cules un sac de urzici si un saculet de leurda. Mai am o mina de malai si deci am mincarea asigurata pe doua-trei zile, ca am gasit si oua de la taran.
Am fost si la gradina unde am inceput muncile de primavara, sapat, pregatit de pus cartofi, ceapa verde e deja marisoara, doar loboda face nazuri, loboda pusa inca din noiembrie. La inceput a incoltit frumos dar mai apoi s-a razgindit si sta de trei luni in stadiul de speranta.
Am inceput cu mult avint proletar-taranesc, avint frinat de un soare mingiietor care m-a impins in sezlong, din care l-am admirat pe Gustav, pasarica noastra zglobie si mai multi fluturi. Noroc ca berea era rece, ca statul degeaba imi face o sete teribila.
M-am zgiit in telefon, mai ales ca aveam niste actiuni cumparata si visam sa creasca considerabil, lucru care s-a si intimplat, terminind ziua cu un cistig frumusel cam cit trei pensii. Ca oricum fac parte din grupul de risc, avind in vedere virsta, asa ca m-am gindit sa mor bogat, sa nu zica lumea bine ca s-a dus sarantocul ala.

Deci cum se zice, om muri si om vedea.
Urez tuturor sananate deplina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati