A aparut cea mai grozava carte a anului, o aventura savuroasa in lumea aviatiei anilor 70-80.
Comenzi direct la avioane@gmx.de
Cartea "Si noi am construit avioane" se poata procura si de la magazinul Pilotshop din Baneasa:
PilotShop Baneasa Adresa: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 24-28, sector 1, Bucuresti, 014052
Mobil (Vodafone): +40 770 951 700
Telefon: +4 031 425 3387
Fax: +4 031 425 3388
E-mail: office@pilotshop.ro
Program de lucru: Luni-Vineri 09:00-17:00
Pai, da-ne cateva amanunte! Io pun pariu ca lucri( sau baiatu?) tot la proiectarea structurilor aerodinamice a trenurilor astea zburatoare. Tot un fel de avioane si astea-s! Ia zi-ne, pe perna magnetica is? Ca altfel, n-as merge cu ele, roti care sa reziste la 400-500 la ora, viteza unghiulara cat o mai fi, si la multe mii de ore de functionare, nu-mi inspira deloc incredere. Mai bine aleg avionul atunci, daca ma fac zob sa stiu c-am cazut de sus in jos ca un meteorit, nu de din stanga-n dreapta ca o placinta proiectata-n perete.
Anonymo, nu stiu in ce masura intuitia ta e corecta. Yep, cindva voi scrie ceva despre tehnica trenurilor. Astea de sus nu-s pe perna magnetica, sunt pe roti, da nu sunt prea rapide, doar 250km/h.
De fapt vroiam sa scot in evidenta, pretu pe care-l pun nemtii pe Calea ferata, ei merg cu placere cu trenu.
Scuze Anony, ti-am spus ca fu un defect. Am scris un post despre ICx, asta e un proiect german de trenuri, valoarea contractului e de 6 miliarde euroi. Nu stiu din ce motive s-au pierdut toate datele si toate comentariile.
Imi cer scuze, nu am nici o vina si nici nu cred ca a fost vrun sabotaj, pur si simplu o defectiune tehnica. Am promis ca voi reveni cu o postare despre tehnica trenurilor. Putina rabdare!
P.S Ceva info, in germana http://www.mobility.siemens.com/mobility/global/de/fernverkehr/schienenverkehr/hochgeschwindigkeits-intercity/icx/Seiten/icx.aspx?stc=wwimo100158
Cred ca o sa-ti mearga bine Neamtule ca "io" cred ca tu acolo muncesti!Intuitie feminina:-))
RăspundețiȘtergerePai, da-ne cateva amanunte! Io pun pariu ca lucri( sau baiatu?) tot la proiectarea structurilor aerodinamice a trenurilor astea zburatoare. Tot un fel de avioane si astea-s! Ia zi-ne, pe perna magnetica is? Ca altfel, n-as merge cu ele, roti care sa reziste la 400-500 la ora, viteza unghiulara cat o mai fi, si la multe mii de ore de functionare, nu-mi inspira deloc incredere. Mai bine aleg avionul atunci, daca ma fac zob sa stiu c-am cazut de sus in jos ca un meteorit, nu de din stanga-n dreapta ca o placinta proiectata-n perete.
RăspundețiȘtergereAnonymo, nu stiu in ce masura intuitia ta e corecta.
RăspundețiȘtergereYep, cindva voi scrie ceva despre tehnica trenurilor. Astea de sus nu-s pe perna magnetica, sunt pe roti, da nu sunt prea rapide, doar 250km/h.
De fapt vroiam sa scot in evidenta, pretu pe care-l pun nemtii pe Calea ferata, ei merg cu placere cu trenu.
S-a bulit blogu, nu mai pot nici io sa postez??
RăspundețiȘtergereneamtu tiganu!
ce e aia icx 6 miliarde ?
RăspundețiȘtergerebai, pe blogu asta intrebi si nu raspunde nime ?
RăspundețiȘtergereScuze Anony, ti-am spus ca fu un defect. Am scris un post despre ICx, asta e un proiect german de trenuri, valoarea contractului e de 6 miliarde euroi. Nu stiu din ce motive s-au pierdut toate datele si toate comentariile.
RăspundețiȘtergereImi cer scuze, nu am nici o vina si nici nu cred ca a fost vrun sabotaj, pur si simplu o defectiune tehnica. Am promis ca voi reveni cu o postare despre tehnica trenurilor.
Putina rabdare!
P.S Ceva info, in germana http://www.mobility.siemens.com/mobility/global/de/fernverkehr/schienenverkehr/hochgeschwindigkeits-intercity/icx/Seiten/icx.aspx?stc=wwimo100158