Ce spune Airbus despre asta... atentie vedeti pina la sfirsit
A aparut cea mai grozava carte a anului, o aventura savuroasa in lumea aviatiei anilor 70-80. Comenzi direct la avioane@gmx.de Cartea "Si noi am construit avioane" se poata procura si de la magazinul Pilotshop din Baneasa: PilotShop Baneasa Adresa: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 24-28, sector 1, Bucuresti, 014052 Mobil (Vodafone): +40 770 951 700 Telefon: +4 031 425 3387 Fax: +4 031 425 3388 E-mail: office@pilotshop.ro Program de lucru: Luni-Vineri 09:00-17:00
sâmbătă, 16 iulie 2016
neamtul Boeing, 100 de ani, la multi ani!
In 1868 Wilhelm Böing, din Hohenlimburg, linga Hagen in Sauerland a plecat in America, unde a infiintat o firma de lemne cu care a cistigat banuti frumosi. O parte din banuti au fost investiti in scoala lui fi-su la Yale. Acesta se apuca sa construiasca jahturi dar... descopera fascinatia aviatiei si se naste firma Boeing, care implineste 100 de ani..
Ce spune Airbus despre asta... atentie vedeti pina la sfirsit
Ce spune Airbus despre asta... atentie vedeti pina la sfirsit
vineri, 1 iulie 2016
Fascinanta Romania, poze din canicula
am primit si o medalie, 30 de ani de la primul zbor IAR 99 |
Tii ce repede trece timpul! |
La intrarea in Politehnica, din Polizu, executat din otel carbon |
Peste tot cade tencuiala |
O dovada a intolerantei si rasismului |
Ghici ce scrie la curul calului? A se admira barbatia armasarului (nu se vede-n poza) |
In sfirsit un ministru care poate fi legat! |
Cititi cu atentie, cum pot fi copiii dezinstutionalizati! |
magazin cu produse romanesti "formatlady" |
iata cum se vind biletele online! |
inchideti usa cu mina, nu o trintiti! Inainte de inventarea frinei de usa. |
miercuri, 15 iunie 2016
Bravo Ioane
Die Duisburger Philharmoniker verabschieden mit diesem Solitär der Konzertliteratur ihren langjährigen Solo-Hornisten Ioan Ratiu, der nach mehr als 30 Jahren in Diensten des Orchesters in den Ruhestand wechselt. Der Rumäne, als Solist, Kammermusiker und Dozent der Robert-Schumann-Hochschule Düsseldorf hoch geschätzt, wird das Werk gemeinsam mit seinen philharmonischen Kollegen David Barreda Tena, Nicolai Frey und Waltraud Prinz aufführen. Dirigent des 11. Philharmonischen Konzerts am Mittwoch und Donnerstag (15. und 16. Juni, jeweils 20 Uhr) im Theater am Marientor ist Constantin Trinks, der seine musikalische Laufbahn ebenfalls als Hornist begann.
Am marele noroc sa fiu prieten cu acest mare muzician care acum iese la pensie!
Hai noroc Ioane, acum vom avea timp de tuica noastra cea de toate zilele.
Am marele noroc sa fiu prieten cu acest mare muzician care acum iese la pensie!
Hai noroc Ioane, acum vom avea timp de tuica noastra cea de toate zilele.
luni, 13 iunie 2016
Istanbul 2016, din aventurile unui pensionar
La numai citeva ore dupa atentatul din Istanbul eu si nefasta vizitam Bazarul si Moseele...
****************************
Dear Mr. XXXX,
****************************
Dear Mr. XXXX,
With this e-mail and the attached letter, Fecc would like to thank you for speaking at the Fecc 2016 Annual Congress in Istanbul, Turkey. We were delighted that you could join us and share with us your expertise. Your participation in the programme was most appreciated and your contribution during the session “Future Innovation” helped make the Congress a great success. A sincere thank you for helping us achieve this positive result. We look forward to seeing you again at our 2017 Congress in Warsaw.
Best regards,
Maria
Fecc Communication Officer
*********************************
Dear X, Y, Mr. XXXX, ..
A big big thank you for your excellent speeches and presentations yesterday.
It have got high recognition and reputation through this.
I am very pleased and delighted about your effort and courage to present BBBB Group in such a well-attended high level auditorium.
It brought us beyond classical Distribution to a new shore to challenge the future.
Again Thank you so much for your work and success!
Mister Boss
Mit freundlichen Grüßen / With kind regards
vineri, 10 iunie 2016
ILA (expozitia de aviatie) 2016, Berlin
Berlinul incearca de mai multi ani sa rivalizeze cu celelalte mari expozitii de avioane, Le Bourget si Farnborough. In Anglia nu am apucat sa merg niciodata, in schimb la Le Bourget si la Berlin am fost de multe ori. Diferenta epocala dintre francezi si nemti e ca organizarea nemtilor e absolut perfecta. La francezi nu merge nimic, la una din vizite se facea control la intrare, dar erau doar doi controlori la o multime de vizitatori, extimez multe mii, poporul francez s-a revoltat, a luat Bastillia cu asalt si s-a intrat buluc, fara control si cred ca unii nu aveau nici bilete.
Ce am vazut? A fost un show de clasa, impresionant Eurofighter, MIG 29 dar si Messerschmitt 262 si multe altele, se pot gasi pe youtube, cautati ILA 2016.
Ce am vazut? A fost un show de clasa, impresionant Eurofighter, MIG 29 dar si Messerschmitt 262 si multe altele, se pot gasi pe youtube, cautati ILA 2016.
La ce sunt bune spoilerele! |
Poza o aveam lipita pe planseta in urma cu 40 de ani! |
Un soldat viteaz neamt, cu care s-ar fi cistigat razboiul.. |
Un avion care nu a fost proiectat de mine! |
vineri, 3 iunie 2016
nehotaritul
de multe ori nu scriu nimic din simplul motiv ca nu am ce spune. Se-ntimpla insa si invers, sa am multe idei dar pur si simplu sa nu am timp a le expune, un lucru tipic pensionarilor moderni.
As putea vorbi de o mica excursie la Drezda, de o expozitie de avioane la Berlin, sau de un congres in Istanbul. Ca sa nu mai spun ca-n curind incepe EM!
Nehotarindu-ma la un anumit subiect nu voi scrie nimic!
As putea vorbi de o mica excursie la Drezda, de o expozitie de avioane la Berlin, sau de un congres in Istanbul. Ca sa nu mai spun ca-n curind incepe EM!
Nehotarindu-ma la un anumit subiect nu voi scrie nimic!
miercuri, 11 mai 2016
Parla Giorgio, parla
un bun prieten, foarte bun ing. de avioane, care mai tirziu i-a salvat pe italieni la Aermachi, a muncit citva timp ca zidar, in Italia, la renovarea bisericilor. Prietenul meu nu era prea vorbaret, chiar ii scoteai vorbele cu forcepsul. Cum era el cocotat pe schele ii zice Antonio, partenerul lui de munca, parla Giorgio, parla, sau fluiera, sau canta! Numai asa stiu unde esti, doar asa stiu ca esti bine!
Am vizitat odata Murano, acolo unde se fac sticlele alea colorate, in toata sala sunau arii din opere, se stimula inspiratia.
Asa fac si eu, mai dau un semn de viata, ca acum e chiar vara si ma cheama pamintul.
Azi face nefasta o ciorba de loboda din gradina ursului.
Am vizitat odata Murano, acolo unde se fac sticlele alea colorate, in toata sala sunau arii din opere, se stimula inspiratia.
Asa fac si eu, mai dau un semn de viata, ca acum e chiar vara si ma cheama pamintul.
Azi face nefasta o ciorba de loboda din gradina ursului.
Foto ghicitoare, ce sunt aceste flori? |
luni, 25 aprilie 2016
Ramona, dragostea mea
Amorul e-un copil pribeag
Si-n veci de veci
Nu poti sa-l stapanesti
De nu ti-s draga
Tu mi-esti drag
Si de mi-esti drag
Sa te feresti!
Om batrin.. dar tot tinar si nelinistit. Iar m-am indragostit, de cine, de o curva bineinteles, se putea altfel, v-am spus ca-mi plac curvele. Sper sa ma ierte Suzana, de fapt Luiza dar asta e, tigancusa esti frumoasa, tigancusa mea! Pe noua mea dragoste o cheama Ramona, Ramona Zaharia, de fapt mai mult Carmen.
P.S Se zice ca la Microsoft a doua limba vorbita ar fi romana, nu stiu daca e adevarat, ce stiu insa e, ca la Opera din Düsseldorf multe voci sunt romanesti, ma rog Ramona e ieseanca, dar mai sunt multi, mai ales din Cluj. Aseara mai fu si Escamillo, Bogdan Baciu si chiar Micaela, Brigitta Kele, da, si Brigitta e romanca.
Bhaaa, de ce lasati bha, asa bunaciuni sa paraseasca tara, ce nu pot si ele sa bage ceva manele! Ar trebui inchise in trezorie, impreuna cu gaina aia cu pui. M-am prins, voua va plac blondele.
Ramona |
Brigitte |
sâmbătă, 23 aprilie 2016
de la Mercedes la Dacia, sa ne pisam in rezervoare
Am urmarit cu atentie scandalul cu manipularile VW. Am incercat sa-nteleg ce si cum. Mi s-a parut clar in ce a constat ecrocheria, sistemul recunostea atunci cind masina se afla pe banc de incercare si regimul motorului era micsorat, pt. a reduce emisiile de codoi si NOx.
Mai departe insa, se pare ca cunostiintele mele de termodinamica nu sunt suficiente, de altfel tot timpul am fost speriat de cuvinte furioase ca entalpie si entropie. Nu pricep si pace cum de e posibil ca printr-o modificare de software, asa ca prin minune, motoarele sa devina curate in regim de drum!? Ce ar putea sa faca acea software, care parametrii ai motorului ar putea fi modificati ca sa scada dramatic noxele fara sa influenteze puterea si consumul motorului?
Iata ca partidul si guvernul, respectiv ministrul transportului, au comandat un studiu sa afle tot poporul ce si cum. Ieri s-a dat publicitatii acestui studiu si s-a aflat ca nu numai VW a facut excrocherii ci mai toata floarea de la apus dar si de la rasarit. Chiar si Dacia care se afla intr-o companie de prestigiu, ca da, si Dacia e implicata. Mercedes deja a recunoscut si a anuntat remedierea a citeva sute de mii de masini. Repet, nu am inteles cum arata aceasta remediere si ce vor face!?
Cica Dacia Sandero ar depasi cu 1181%, ceva mai mult decit Porsche cu "numai" 889%, dar mai putin decit Renault Kadjar 1,5 l cu 1355%! Picant e ca Renaultul in laborator e cel mai tare din parcare, cu numai 21mg NOx, dar pe strada e cel mai imputit.
Ce am inteles insa e alta solutie si anume: se injecteaza in teava de evacuare un lichid care leaga, printr-o reactie chimica simpla, NOxul si noxele se transforma in apa si azot.
Mai departe insa, se pare ca cunostiintele mele de termodinamica nu sunt suficiente, de altfel tot timpul am fost speriat de cuvinte furioase ca entalpie si entropie. Nu pricep si pace cum de e posibil ca printr-o modificare de software, asa ca prin minune, motoarele sa devina curate in regim de drum!? Ce ar putea sa faca acea software, care parametrii ai motorului ar putea fi modificati ca sa scada dramatic noxele fara sa influenteze puterea si consumul motorului?
Iata ca partidul si guvernul, respectiv ministrul transportului, au comandat un studiu sa afle tot poporul ce si cum. Ieri s-a dat publicitatii acestui studiu si s-a aflat ca nu numai VW a facut excrocherii ci mai toata floarea de la apus dar si de la rasarit. Chiar si Dacia care se afla intr-o companie de prestigiu, ca da, si Dacia e implicata. Mercedes deja a recunoscut si a anuntat remedierea a citeva sute de mii de masini. Repet, nu am inteles cum arata aceasta remediere si ce vor face!?
Cica Dacia Sandero ar depasi cu 1181%, ceva mai mult decit Porsche cu "numai" 889%, dar mai putin decit Renault Kadjar 1,5 l cu 1355%! Picant e ca Renaultul in laborator e cel mai tare din parcare, cu numai 21mg NOx, dar pe strada e cel mai imputit.
Ce am inteles insa e alta solutie si anume: se injecteaza in teava de evacuare un lichid care leaga, printr-o reactie chimica simpla, NOxul si noxele se transforma in apa si azot.
Thermolyse des Harnstoffs:
anschließende Hydrolyse:
Selektive Katalytische Reduktion (Standard-SCR, Temperatur über 250 Grad):
schnelle SCR (Temperatur über 170 bis 300 Grad)
Abonați-vă la:
Postări (Atom)