luni, 22 iulie 2024

Bucuresti

Primim o lovitura, Giorgica, cu nevasta, au probleme de stat si parasesc colectivul. Pacat, a fost f (prea) scurt. Poate si comportarea mea de tinar si nelinistit i-a obosit, am mai primit si de la altii reclamatii.

Bucuresti

Bucurestiul a servit drept baza de expeditii, dar am avut multe planuri. Am vrut sa vedem expozitia Dali, am vrut sa trecem prin centru, pe la Centrul Civic, visam chiar sa vedem o piesa de teatru, sau un concert. Mai erau persoane dragi pe care am fi vrut sa le vedem. Dar nu s-a potrivit. Pacat!

Nu aveam TV si nici wifi la domiciliu, mi-am propus sa vad deschiderea Europenelor la o circiuma. Stind in Aviatiei am luat circiumile din Herastrau la rind. Peste tot erau nunti, botezuri si TVul cu fotbal nu mergea. Reusesc, la restaurant Herastrau, pe ponton. Nu era decit o masa ocupata, meciul incepea la ora zece seara. Intreb daca se poate sa beau o bere si sa vad meciul. Cu placere, mi se spune. Dau sa intru, dar observ ca e si un DJ care punea f harnic muzica, tehno. Intreb daca DJ functioneaza si-n timpul meciului, cica da, are contract. Ma las pagubas.

Intr-o duminica seara, incepuse canicula, iesim la o bere in Herastrau. Deja era ora zece. O luam pe la restaurantele alea siki-miki. La intrare era un desk, mai ceva ca la concernul la care am lucrat, cu o dama bine avind in fata un lap-top. Restaurantul era cam gol. Doresc sa beau o bere! Un moment! Dama bine incepe sa scotoceasca prin lap top, de parca ar fi pregatit lansarea rachetei Ariane 6. Observ cu bucurie ca Romania s-a digitalizat. In toate restaurantele din Düsseldorf, Alt Stadt, nu am vazut atitea lap topuri. Dupa un timp mi se ofera un loc linga WC. Nu, multumesc! Mai trec pe la altele, acelasi joc, repet restaurantele erau goale si deja era seara tirziu. Dar damele erau bunaciuni. Oare din ce traiesc aceste restaurante, de cite ori am trecut pe acolo erau goale? De ce gonesc clientii?

In sfirsit una ma primeste, la bar, imi vorbeste in engleza, ii raspund in germana. Wow, computere, limbi straine.... da, domne...

Am mai fost si la Bookfest, mult popor. Cumpar o carte, “Clima in schimbare, de la frica la realitate, Constantin Cranganu”. V-o recomand.

Una peste alta imi piere cheful de Bucuresti, mai ales ca incepe o canicula extrema, care mie-mi place, dar nefasta sufera ca-mi vine sa-i scurtez suferinta.

Asa ca plecam. La Cimpina.






Un comentariu:

comentati