joi, 27 iunie 2024

EM

 

Tineti computerele si telefoanele deschise. Incep relatarea celor 5 saptamini petrecute pe drumuri europene. Voi incepe cu sfirsitul. Cu calificarea Romaniei la EM. Mi-a facut o imensa bucurie. Multi ani pierdusem contactul cu fotbalul romanesc. De altfel f multi vorbeau f negativ de acesta. Acum au reusit ceva.

Parerea mea e ca baietii sunt un pic coplesiti, mai toti vin de la echipe f modeste si sunt f timorati sa fie fata in fata cu titani ai fotbalului mare. De aceea si bilbiielile din unele faze. M-au deranjat f tare greselile elementare din unele faze, prea multe, mult prea multe psase simple gresite si asta dupa ce au luptat din greu sa cistige balonul. Cu Ucraina au fost mai deschisi tocmai ca nu aveau in fata mari vedete. Imi amintesc cit de timorat eram si eu cind lucram la Increst si aveam in fata reprezentanti de la mari firme mondiale.

Dintre jucatori mi-a placut mult Ratiu care are stofa de mare fotbalist. Nici Nita nu e rau, chiar f bun. Hagi mi se par eun f bun, elegant jucator, cred ca e timorat de numele ce-l poarta si de asteptarile de la el. Imi imaginez ca daca ar ajunge pe miinile unui mare antrenor, gen Gladiola, ar putea sa faca mari progrese.

Iata ca sunt si eu mindru ca sunt roman, atentie e doar o gluma, nu o luati in serios!

Suporterii romani au facut o figura f frumoasa, presa germana vorbeste laudativ la adresa lor. Bravo!

Mulu succes in continuare!



Un comentariu:

comentati