vineri, 9 decembrie 2022

Stele verzi

 Se pare ca intentiile mele privind privitul catre stele sunt cam ignorate. Si ma gindeam ca romanii sunt cei mai romantici, cei care iti dau stelele verzi din cer, ca nu intimplator Luceafarul e simbolul culturii romanesti.

Mai ales pt cei de virsta a treia, care ne vom duce curind la cer, ar fi fost interesant sa stim ce se intimpla pe acolo, ce forte actioneaza, ce radiatii, cu cine ne-am putea intilni.
Dar nimic din toate astea nu s-a adeverit, vad ici colo ca o postare cu flori primeste jde laikuri pe fb, ca sa nu mai vorbesc de un filmulet cu taierea porcului care a ajuns la mii de inimioare.
Deci trebuie sa ma reprofilez, ma gindeam sa vorbesc de fotbal, dar se pare ca nici ast anu e un subiect interesant, chiar, oare ce-i mai intereseaza pe romani in ziua de azi, afara de taierea porcului?
PS Ce ziceti de niste sarmale cu varza pusa la acrit de mine?

2 comentarii:

  1. [Walter] Apoi domn sef, drag mi-ar fi sa particip activ la domeniul asta cu astro-fizica, dar noi oamenii muncii n-avem ragaz in perioada asta, nici macar cât sa caut ce-i cu Hohmann asta. Poate ne invatati un pic inainte de a ne da teste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi o idee, dar eu, desi am timp destul, sunt cam lenes. Voi incerca citeva schite

      Ștergere

comentati