miercuri, 22 iunie 2022

Pe plaiuri de sosele, cu masina!

 Atentie, tineti computerele deschise, vine un comunicat important pt tara!

Poate ati observat ca va tin treji de citeva saptamini cu conserve din trecutul mei feisbusisc glorios in loc sa bag texte noi si spumoase. Cauza a fost excursia de studii pe care am facut-o mai bine de trei saptamini intr-o zona de sub Carpati, pe ruta, Bucuresti, Caciulata, Alba Iulia, Hunedoara, Tg Jiu, Horezu, Bucuresti.
Intentionez sa bag ceva de genul Calistrat Hogea, pe plaiuri de sosele cu masina si pe jos.
Daca voi avea chef si inspiratie, daca nu, nu!

Un comentariu:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

comentati