vineri, 6 mai 2022

Victorie

 Nu stiu de ce, dar inca nu s-a sarbatorit terminarea razboiului, desigur in Mai e cam complicat sa gasesti o zi libera, dar totusi. As zice 13 Mai sa avem ceva timp sa ne pregatim.

Care razboi? Cum care, deja ati uitat, ati uitat acum doi ani cind au inceput ostilitatile cum umbla armata pe strazi inarmata pina-n dinti. Ati uitat cum dusmanul ne pindea de peste tot, si de abia astepta, ca pac, ne-o tragea? ba dar uituci mai sunteti.
Pa mine m-a lovit acum vreo doua luni. Ca eram la schi, nu pot uita si nu mergea absolut nimic. M-am uitat in buletin, m-am cintarit si am gasit cauza pt care eram o ruina. Dar, am inceput sa tusesc si ma durea-n git, ca nu puteam nici sa vorbesc si chiar si cu tuica aveam probleme. Am facut test si mi-a iesit cu doua linii, Deci e clar. M-am intins sa mor in patul meu, asa cum isi doreste orice om cuminte. Cred ca e f rau s amori in pat strain. Dar dupa vreo trei zile mi-a trecut. Iata ca acum am o scuza mult mai buna decit virsta, grasimea.....
Ce m-a mirat enorm e ca exista Covid femeiesc si barbatesc, daca pe mine durerea din git m-a impiedicat sa scot vreun sunet, la sotia mea s-a manifestat cu totul altfel, ea a putut vorbi in continuare, chiar tare si apasat. Mi se pare OK, ce as fi facut fara ordinele ei?
Deci sa sarbatorim victoria, dupa o lupta crunta, asupra exploatatorilor si fascizmului medica!

2 comentarii:

  1. Ha,ha,ha
    Deci ramane 13 Mai sau ne mai gandim? :)
    Multa sanatate amandorura!

    RăspundețiȘtergere
  2. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

comentati