miercuri, 11 mai 2022

Invirteala

 In referatul de azi voi vorbi despre invirteala. Nu, nu aia la care va ginditi, ci la fenomenul fizic de rotire in jurul unei axe, chiar si cea proprie.

- Se spune ca atunci cind se goleste un recipient, apa se roteste in jurul gaurii intrun sens, daca ne aflam in emisfera nordica, si in celalalt sens, daca ne aflam in cea sudica. Se cunosc firme de calatorii care invita turistii la Ecuator si le demonstreaza ca la o suta de metri, nord de ecuator, se invirte intr-un sens, si sudic invers. Am facut si noi experienta asta pe viu, avind prieteni in Sud Africa pe care i-am rugat sa goleasca cada de baie. Multi fizicieni au demonstrat acest lucru, vorbind de acceleratia coriolis, de sensul de rotatie al pamintului, magnetism, etc. Chiar daca fenomenul nu e adevarat. Dar de ce se roteste apa?
- Stiati ca fasolea agatatoare se invirteste pe arac intotdeauna de la stg. la dr, iar hameiul de la dr. la stg.? De ce, pai acceleratia coriolis, matricea fortelor de rotatie etc.? E f clar. Daca incerci sa rasucesti fasolea pe arac in celalalt sens se produc substante care produc gaze.
- in ce sens se roteste pamintul? Dar planetele, dar electronii?
- De ce sensul trigonometric e intr-un fel si cel al acelor de ceasornic invers? Apropos, cum s-a ajuns ca-n toata lumea limbile ceasului sa se invirta in acelasi sens, chiar si la chinezi si englezi, care merg pe stinga?
- Si ghiventul, e pe stinga, dar la butelie e pe dreapta. De ce? La bicicleta o pedala e pe stg, cealalta pe dr.
- Romanii sunt cei mai universali, uite asa se joaca fata, si pe stinga si pe dreapta.


Un comentariu:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

comentati