duminică, 8 mai 2022

EESC

 Hai sa ne-ntilnim simbata seara.. intr-o circiumioara la sosea...

Apropos, ce ati facut ieri? Ati fost la cumparaturi, precis, la mall, sau ati fost cu copiii la vreo sezatoare, in picioare, sau ati fost la vreun meci, sau chiar la circiuma, sau ati muncit. Va sigur ca toate aceste activitati au fost absolut nepotrivite, aceste activitati va tradeaza ca pe niste cetateni inconstienti, lipsiti de probitate civica.
Sa va fie rusine, na, ca acum mai ma si enervez si-mi creste tensiunea.
Ce ar fi trebuit sa faceti ieri? Stiti ce a fost ieri? A fost Aratarea pe cer a semnului Sf. Cruci in Ierusalim. Sf Mc. Agachie si Codrat. Dar nu despre asta e vorba. Nu.
Ieri a fost Europe Day 2022. Poate cea mai importanta zi a anului. Ati fi avut ocazia sa can take a 360-degree virtual tour of our premises and discover what the EESC does for you and what the house of European Civil Society stands for.
V-ati prins? 360 de grade, la umbra, presupun ca in 2D, mai misto ar fi fost sa fie in 3D, ar fi fost mult mai multe grade, dar cred ca EESC nu vrea sa privim si in adincime.
Aceasta activitate e buna pt. Are you young and passionate about the EU?
Si sa nu uitam 2022 e European Year of Youth, which is the main theme this year. In sfirsit, o veste buna, si cind te gindesti ca inapoiatii de chinezi au Anul Tigrului de Apă.
Dupa chinezi Anul 2022 este asociat „Tigrului de Apă‟, care are loc o dată la fiecare 60 de ani. Apa este elementul asociat în mod direct cu emoţiile. Vorbim despre una dintre cele mai mari forţe ale naturii, cu caracter imprevizibil. În tradiţia chinezească, acest semn zodiacal este cunoscut pentru puterea, îndrăzneala şi predilecţia pentru a face totul măreţ. Altfel spus, în 2022 câştigă cine riscă şi acţionează, sau va regreta.
Dar EESC a zis mai bine sa ne dam cu tinerii, pina acum au fost anii batrinilor, acum, in sfirsit al tineretii. In consecinta se va propune micsorarea pensiilor.
Unii spun ca tara (Europa) arde si baba (EESC) se piaptana, altii spun ca aici sunt banii dumneavoastra. Oare cit a costat acest eveniment major?
P.S Ati auzit de societatea Monthy Python, The Royal Society for Putting Things on Top of Other Things?
Gentlemen, this year our members have put more things on top of other things than ever before. But, I should warn you, there is no time for complacency. There are many things that are not on top of other things.

Un comentariu:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

comentati