joi, 24 februarie 2022

Razboi

A inceput. Sincer nu credeam ca Putin va fi in stare de o asemenea ticalosie.
Dar asta e, De-o fi una, de-o fi alta... Ce e scris şi pentru noi, bucuroşi le-om duce toate, de e pace, de-i război.
Nu am inteles niciodata de ce le-om duce bucurosi si de e razboi!? 
Si de abia speram ca se duce covidu si om duce-o bucurosi. Da de unde. 
A mai fost si o mare furtuna, mi-a luat o parte din cartonul de la cabana din gradina. 
 Nu stiu ce sa fac, s-o repar, sau sa-l astept pe Putin!? 
 La ce bun ghioceii si leurda care au rasarit!? 
 M-am gindit sa plec la munte!
Estragon: Sunt obosit. Să plecăm.
Vladimir: Nu se poate.
Estragon: De ce?
Vladimir: Îl aşteptăm pe Godot.
Estragon: Adevărat. Atunci ce facem?
Vladimir: Nu e nimic de făcut.”

Un comentariu:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

comentati