marți, 4 ianuarie 2022

2022

Cum va fi anul 2022? Fiecare, desigur, e curios sa afle ce se va intimpla in 2022. Fiecare isi face planuri, socoteli, sperante, se pregateste de dezamagiri, unii vor fi parasiti de nefeste, altii vor fi si mai fericiti. Dar, desigur, cel care stie cel mai bine e Nostradamus. E cunoscut faptul ca Nostradamus era un baiat trist, unii spuneau ca era vegetarian si antialcoolic, altii ca avea diabet si ulcer. Oricum cind a ajuns la capitolul 2022 a dat tot ce a putut mai rau. Deci va fi rau, tare rau. De ex. se va incalzi clima, se vor topi ghetarii, lucru care, sa spun sincer nu ma intristeaza prea tare, eu beau whisky fara gheata, vor fi inundatii, secete. Aici nu prea am inteles, pai ori inundatii ori secete. Nasol va fi la Marea Neagra “Ca și soarele, capul va pecetlui marea strălucitoare. Peștele viu al Mării Negre aproape că va fierbe.” Asta e trist, sa fiarba pestele, eu il prefer la gratar. Apropos de mincare, “Atât de mare prețul grâului / Acest om este atins / Semenii lui mănâncă în disperarea lui.” Se va scumpi griul, vom fi nevoiti sa mincam numai peste fiert. Bine ca vor exista prune. Si mai nasol va fi ca „Luna în plină noapte peste muntele înalt / O vede noul înțelept cu creier singuratic / Invitat de ucenicii săi să fie nemuritor / Ochi în miazăzi. Mâinile în sân, trupurile în foc.” Adica inteligenta artificiala va fi atit de tare incit noi nu va mai trebui sa gindim. Asta nu mi se pare rau, scapam de o grije. Si, in sfirsit va muri o mare personalitate. Nu se stie de cine-i vorba, unii speculeaza ca ar fi regina Angliei (95 de ani), Biden (78). Cert e ca nu-i vorba de Iliescu. Nici asta nu mi se pare ingrijorator, mai ales ca eu nu sunt o personalitate cum nu uita sotia sa-mi spuna zilnic. “„Sfintele temple ale vremurilor romane vor respinge temeliile întemeierii lor”. Asta ar insemna prabusirea EU. Ar fi mare pacat, ce va face Ursula, ce vor face europarlamentarii, cine ne va mai norma castravetii, becurile, cresterea porcilor, apa calda? Deci pe total va fi rau, dar chiar asa rau, parca nu va fi, totusi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati