sâmbătă, 23 ianuarie 2021

Stiri scurte

Doua stiri scurte Prima. Cei mai stimati, apreciati si simpatizati politicieni ai lumii, in frunte cu Mutti, ne-au asigurat ca ei au luat cele mai bune masuri pt fericirea poporului. Deci s-ar trage concluzia ca masurile sunt suficiente astfel incit nu mai e nevoie de vaccin. In ge se vaccineaza 50000/zi, la o populatie de 82 de mio, sa zicem ca doar juma se vaccineaza, deci 40 mio rotund, sunt necesare 800 de zile. Eu, fiind ceva mai in virsta, am o oarecare prioritate, conform unui app dezvoltat de cea mai tare tara din lume, Deutschland, über alles, imi vine rindul intre martie si mai, cu conditia sa existe suficiente vaccinuri, ceea ce e extrem de improbabil. In schimb presedintele Steinmeier, a declarat vinerea mortilor, in cinstea celor 50000 de morti de corona. A fost emotionant, a aprins o luminare la fereastra castelului in care locuieste, obicei preluat si de mai multe TVuri. Productia de luminari a crescut considerabil deoarece se pregateste ziua indragostitilor, cind se preconizeaza implinirea a 100000 de morti. Asta imi trezeste nostalgia zilelor cind nemtii, cu nespusa bucurie, anuntau ca Trump are mai multi morti decit au avut in razboiul din Vietnam. Germania se va autodepasi, oare citi morti au fost in WW2? ************* Twitter ne dovedeste inca odata pozitia de mari democrati, luptatori pt o lume mai buna. Dupa ce l-a banat pe Trump acum il incurajeaza pe marele democrat Ali Chamenei, cel care jura sa se razbune pe Trump ca a fost omorit un general, cel mai bun fiu al poporului.

Un comentariu:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

comentati