luni, 23 martie 2020

Jurnal de Corona VI

Jurnal de Corona VI
Ieri, Duminica, am fost un pic intors pe dos. Mi se intimpla Duminica, mai ales in amintirea Duminicilor din trecut, Duminicele erau zile deosebite. Mai ales ca Duminica venea dupa simbata, cind se-ntimpla cite un chef. Tare mi-e dor de durerile de cap si de greata de dimineata. Tin minte ca fusei odata la o prietena care gatea deosebit. Chiar si brocoli. A doua zi m-a durut capul in asa hal ca am renuntat la brocoli de ani de zile, doar cind o vad mi se face rau..
Azi e soare, cu dinti, cu multi dinti ascutiti. Dar oricum e frumos. Lunea e frumos atunci cind nu trebuie sa te duci la munca.
Si sunt vesti bune. De ex. s-a vindecat de Corona Alma Clara Corsini. Si Khavar Ahmadi s-a vindecat. Clara are 95 de ani, iar Khavar 103. Incep sa am sperante.
Sunt si lucruri ingrijoratoare. Ministra familiei germane a avertizat ca va creste violenta in familie, din cauza izolarii. Voi incerca sa n-o supar pe nefasta, ca are niste muschi de la pian.
Alta veste buna e ca s-au inchis magazinele de materiale de constructii, ca trebuia sa repar acoperisul de la casuta de la gradina. Dar acum n-am materiale.
Voi incheia cu spusele lui Churchill, "never was so much owed by so many to so few". Ma refer desigur, la personalul medical din toata lumea. Cinste lor.
Va urez saptamina minunata si ramineti sanatosi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati