luni, 16 aprilie 2018

Cu cartile (false) pe masa.

Imbujorat de fericire ca am vazut cartile pe masa, carti din seria Romanul de dragoste.. de munca, o zugraveala a unei societati trecute, care ne-a oferit cumva si bucuria de a crea cit de cit cite ceva, nu am observat ca pur si simplu pe coperta, la autor, apare si un anume Dumitru Constantinescu, luminat sa-i fie numele, ca habar nu am cine e acesta si cum a contribuit el la cartea scrisa de mine.

Oare e atit de complicat pt. un editor, grafician sa preia o imagine trimisa, fara sa trebuiasca sa-i faca absolut nimic, decit s-o preia, vorba aia copy and paste, si s-o trimita la tiparit?

Si tocmai voiam sa-mi exprim entuziasmul pt numarul f. mare de comenzi, carora le multumesc f. mult, mult peste asteptarile mele, ca deja prima editie e ca si epuizata, si chiar vroiam sa-i rog pe cei interesati sa se grabeasca.

Cineva vorbea de sisteme de calitate... made in Romania

Sunt extrem de dezamagit, am cheltuit, din propria punga, destul de multi bani, nu mai vorbesc de munca si acum asa ceva.
Sunt gata sa pirjolesc lanurile, sa otravesc fintinile, cum faceau stramosii nostri, dacii cu urechile ascutite.

Una rece, una calda, chiar am primit un e-mail:

Buna Mihai,

M-am intalnit cu XX, a fost de acord sa lansezi cartea in cadrul
Conferintei, dar inca n-a  stabilit programul.
xx doreste sa lansezi cartea si cu o zi inante la Academia Romana, unde
va avea loc un simpozion, 100 ani de aviatie in Romania.
Deci este neaparat necesar sa te intalnesti cu el.


update: cineva sugera ca ar fi, poate, un puscarias care si-ar reduce pedeapsa ca a scris o carte.

3 comentarii:

  1. stimate domn
    noi, grupul de intelectuali de la academia H, in unanimitate de voturi, declaram ca nu suntem de acord cu amanarea lansarii in cadrul congresului stabilit pe data de 17 (unu sapte) mai 2k18.
    vom aduce pasta corectoare , vom sterge numele intrusului si ne vom trece fiecare, pe locul liber ramas, cu creion chimic trecut prin saliva gurii, numele personal.
    ca doar nu o sa-l inmuiem in halba de bere, asa ceva nu se face.
    vom fi astfel legati pentru totdeauna in prietenie si civilizatie culturala de dvs.
    si stiti ca o bancnota sau o moneda veche e si mai pretioasa daca are si un defect de fabricatie, no ?
    cu prietenie si respect
    dg

    RăspundețiȘtergere
  2. Incredibil...
    Ce a raspuns editorul? Nu se poate sa modifice doar coperta si sa "lege" cartile cu o noua coperta?
    De ce trebuie sa fie totul atit de complicat...
    Curaj si bafta,
    J.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După ce voi termina cu cartea ăsta voi scrie o carte despre aventurle scrierii unei carti, sau 20 de motive pt care sa nu scrii carti

      Neamtu tiganu
      na drăce acum am probleme sa intru și pe propriul blog

      Ștergere

comentati