vineri, 1 decembrie 2017

La multi ani Romania

M-am luat cu una, cu alta si nici nu am avut cine stie ce inspiratie si am ratat sa bag un post de ziua Romaniei, ceva frumos, emotionant..
Dar, intre timp ...
Am primit un E-mail de la un prieten din Ro… fost coleg, celebrul Giorgica din epopeea mea cu 99.
La multi ani !cu ocazia zilei nationale a Romaniei
Privind parada militara transmisa la TVR1, in momentul in care treceau in zbor 3 avioane IAR 99, am aflat de la cei doi comentatori ca Ceausescu ar fi procurat documente privitoare la avioane militare occidentale si copiind a aparut IAR99.
Ma intreb cum e posibil ca doi idioti sa transmita pe postul national TV astfel de minciuni ?
… cred ca institutul ar trebui sa reclame la CNA si la TVR.
Cele relatate de mine se pot verifica.
M-am enervat si acum vre-o doua luni in urma cand in … ma acosteaza unul care zicea ca se cunoaste bine cu …. pentru ca au fost colegi. Se dadea cunoscator in ale aviatiei. Mi-a spus ca IAR99 e facut din sarma. Pe asta l-am rezolvat eu in maniera rurala.

Acum ma simt ceva mai bine sperand ca v-am enervat si pe voi.
Sa auzim de bine.
XXX

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati